Waarom duurt het zwanger worden zo lang?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jasmijne, 10 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ro1990

    Ro1990 Actief lid

    15 mrt 2019
    337
    365
    63
    Vrouw
    Lief dankjewel!!
     
    Hakoek vindt dit leuk.
  2. Thirty

    Thirty Lid

    21 mrt 2019
    9
    3
    3
    Vrouw
    Beste dames,
    Ook ik voel met jullie mee. Wij willen sinds juni 2015 ook heel graag een kindje. Ook een jaar geprobeerd, maar niet gelukt. Ondertussen alle onderzoeken gehad, maar zowel bij mij als bij mijn man niks bijzonders gevonden. Wij kregen te horen dat er sprake is van onverklaarbare vruchtbaarheid. Damn wat is dat kut. Als je hoort dat je wat hebt dan kun je er wat bij voorstellen. Er is gewoon niks mis. In theorie kan je gewoon zwanger raken. De gedachten al dat je niet zwanger raakt omdat je niet weet waar het aan ligt maakt je helemaal gek. Ook wij hebben ups en downs gehad en hebben die nog steeds. Wij zijn nu wel bezig met ivf behandelingen. Wij blijven de hoop niet opgeven en verlangen nog steeds naar ons eerste kindje. Ik ben het ook zat om van me omgeving telkens te horen dat ze zwanger zijn. En dan " ja het was niet gepland". Hoezo niet gepland? Je weet toch waar je mee bezig bent. Majaaaaa frustraties. Ik hoop voor iedereen het allerbeste. Xxx
     
    knorretje87 en NatasjaaD vinden dit leuk.
  3. Hakoek

    Hakoek Bekend lid

    20 jun 2013
    760
    768
    93
    Hi @Thirty ,

    Wat lijkt me dat ontzetten klote zeg, onverklaarbare onvruchtbaarheid.
    Hebben jullie eerst IUI gekregen, of gelijk IVF nu?
    Die ups en down zullen zeker blijven, maar zolang je onthoud dat er na elke down echt weer een up komt, kunnen jullie het aan :thumup::thumup:
    Wij zijn nu ruim een jaar bezig, en alleen nog OFO gehad en dat zag er goed uit, maar wij zijn, vooral de laatste maanden, zo enorm naar elkaar toe gegroeid (waarvan ik niet had gedacht dat we nog dichter bij elkaar konden staan...).

    En zeker, de frustraties als iemand anders wel zwanger is (ik gun het ze hoor, echt..!), maar dan ook nog ongepland. Oneerlijk hè...
    Kan ik niks meer van zeggen dan; Laat het los. Je kan er nl helemaal niks mee of aan doen.
    Op zo’n moment achteraf, ben ik altijd even boos en gun ik mijzelf chocola ;)

    Meis, ik hoop zo dat ivf voor jullie de oplossing is, en dat je heel snel een positieve test in handen zult hebben :thumup:
     
    NatasjaaD vindt dit leuk.
  4. Nic87

    Nic87 Actief lid

    27 nov 2017
    132
    144
    43
    Vrouw
    Hoeft niet.. Tussen het bezoekje bij de huisarts en de afspraak in het ziekenhuis zat 1,5 week bij mij. Maar je kunt zo'n afspraak toch wel later zetten neem ik aan?
     
  5. Thirty

    Thirty Lid

    21 mrt 2019
    9
    3
    3
    Vrouw
     

Deel Deze Pagina