Hallo, ik ben Linda en ben nieuw hier. Ik heb net al het een en ander gelezen over de innesteling, maar ben er nog niet helemaal uit... A.S Zaterdag is mijn NOD, ik heb een cyclus van rond de 35 dagen en 27 mei was mijn eisprong. Nu, op dit moment heb ik dus last van licht bruine afscheiding, dit kàn eventueel een innesteling zijn toch? Of natuurlijk begin van mijn ongi. Nu heb ik gister een test gedaan met ClearBleu digi, mèt ochtendurine en die gaf een negatieve uitslag. Het was natuurlijk ook veeel te vroeg..Zal het zin hebben om vandaag nog een keer te testen of zal ik maar verstandig zijn en nog een paar dagen te wachten. Hoe snel gaat je lichaam HCG afscheiden na de innesteling?
Hoi, Allereerst WELKOM! tussen de 5 en 10 dagen na je ei is de innesteling. Als 27 mei je ei was (heb ik dat goed gelezen ) dan is vandaag dag 10 en zu het dus kunnen dat het om een innesteling gaat. De meeste testen kunnen vanaf NOD (dus bij jou za) of max 4 dagen voor NOD gebruikt worden (dit staat in de bijsluiter). Vanaf de innesteling begint je lichaam met HCG afscheiden, echter nog te weinig om te meten. Vandaar eigenlijk max 4 dagen voor NOD testen, maar nog beter op NOD of erna. Suc6!!
welkom hier, je kunt idd beter om telleurstelling te voorkomen wachten tot je nod of als je echt niet meer kunt wachten hooguit een paar dagen (4) voor je nod testen maar de kans is er dat ie dan negatief is terwijl de test later mischien wel positief aan zou geven, dus ja meid nog even geduld... veel succes
Bedankt voor jullie snelle antwoorden Elvira, jou verhaal is duidelijk en bevestigd eigenlijk het gevoel dat ik al had.....GEDULD hebben tot zaterdag Het is zo onwijs moeilijk, maar daar heeft iedere vrouw natuurlijk last van als je heel graag zwanger wil worden. Ik heb nog 1 CB digi liggen en die bewaar ik dan maar tot zaterdag of m'n ongi moet doorzetten, dan weet ik ook genoeg... Ik zal jullie wel op de hoogte houden....
Ik lees van veel vrouwen hier dat ze voor de NOD testen. OOkal kan ik het me voorstellen, het is gewoon heel onverstandig. Je kan namelijk best zwanger zijn, maar er gaat iets niet goed en dan word je gewoon ongesteld. Dat gebeurt gewoon. De meeste vrouwen weten dan in het geheel niet dat dat is gebeurd, dus als je wel te vroeg gaat testen dan kan je voor een behoorlijke teleurstelling komen te staan.