waarom een Aerosleep matras??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door balleke, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aalbes

Aalbes Actief lid

4 okt 2006
    118
    0
    0
    Ik vind het ook niet nodig. Als jij het een prettiger idee vind, moet je hem kopen.

Maar ik vind dat er wel teveel op je gevoel wordt ingespeeld. Toen wij naar matrasjes gingen kijken, hebben we dus uiteindelijk voor een gewone latex gekozen.
    Toen zei die verkoopster: "Maar dat is voor uw eigen verantwoording".

2. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Er wordt inderdaad op je gevoel ingespeeld, maar dat is bij zo ongeveer alles wat je voor een baby kunt kopen ;)

Ik heb er twee en vind ze echt ideaal. Mijn zoontje spuugde erg veel, dus dat werd mooi opgevangen, zodat het matras niet vies werd. Inmiddels heb ik een molton en een hoeslaken erover heen gedaan, niet dat speciale gaatjeshoeslaken. Het ligt nu wat warmer voor hem. En mocht hij toch nog gaan spugen, dan hoef ik alleen maar de aero sleep, molton en hoeslaken in de was te doen, niet het hele matras schoon te maken.

Daarvoor vind ik het dus ideaal. Maar om nou te kopen omdat je kindje anders dood kan gaan omdat het niet meer ademt, tsja... dan kun je wel ontzettend veel voorzorgsmaatregelen gaan nemen. Er is altijd wel iets niet 100% veilig.

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Nee dat meen je niet! :$ Echt waar is echt erg om zoiets te zeggen. Net of jue een slechte moeder bent dat je geen aerosleep neemt...had ik echt wat van gezegd tegen een chef ofzo. Vind ik niet kunnen.

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.833
    19.170
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik dind zo'n uitspraak ook niet kunnen hoor, maar ik zou me er verder niet druk om maken. Zo'n uitspraak is namelijk boven alles gewoon DOM. En als dat het idee van voorlichting geven is in die betreffende winkel, dan zou ik m'n spulletjes gewoon lekker ergens anders halen.

Deel Deze Pagina