Ik kijk veel bij verschillende onderwerpen op deze site en zag laatst pas voor het eerst dat er een onderwerp is genaamd "verzorging". Nieuwsgierig klikte ik op dit onderwerp en zag ik tal van topics, die je ook gewoon onder baby en dreumes tegen kan komen. Dit maakt dat ik me afvraag of het uberhaupt nut heeft om hier een apart onderwerp voor te hebben. Aangezien zeker de eerste maanden veel van je wat doet en waar je vragen over kunt hebben bij een jonge baby gaat over de verzorging (voeden, badderen, laten slapen, omgaan met gezondheid, etc.), lijkt het me een beetje overbodig om hier een apart topic over te hebben. Alternatief is dat alles wat onder verzorging valt inderdaad naar dit topic wordt verplaatst, maar dan zou er niet zo heel veel meer overblijven bij baby en dreumes. Kortom: misschien een ideetje om dit topic weg te laten onder het mom van te grote versnippering van topics verkleint de overzichtelijkheid van de site?
Bij zwangerschap het kopje "gezondheid" zou ook prima met "zwangerschap" samen gaan. Er wordt onder gezondheid echt ook niet zoveel gepost. Ik denk dat een subforum als wat laatst werd voorgesteld hier nuttiger zijn.
Er sowieso te veel onderwerpen, ik weet gewoon niet waar ik iets moet posten omdat het in zoveel categorieën past.