Proteine/eiwit dieet (verkrijgbaar in winkel??)

Discussie in 'De lounge' gestart door MvLiam, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Hoi!

Ik wil voor de laatste overtollige kilo's graag een eiwit/proteine dieet volgen. Nu zijn er ontzettend veel webshops maar ik zou het liever gewoon in een "normale" winkel kopen. Weet iemand of deze shakes en repen (enzovoort) misschien ook ergens in een winkel verkrijgbaar zijn?

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    modifast en weightcare produkten bevatten ook erg veel eiwitten en koop je bij de supermarkt.

3. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik heb enige tijd geleden het Prodimed-dieet gevolgd (eiwitdieet) en op hun website kan je een lijst met leveranciers vinden bij jou in de buurt. Ik kon mijn spullen toen kopen bij een sportschool bij mij in de buurt en die doen ook gelijk wekelijkse controle van gewicht etc..

4. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ja dat had ik ook gezien, maar dan zit ik dus vast aan begeleiding enzovoort en dat wil ik niet. Plus dat je weer voor die diensten moet betalen en het dieet zelf vind ik al duur genoeg ;)

Werken modifast en weightcare dan op dezelfde manier? Kun je die producten gebruiken in een proteinedieet?

5. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik hoefde niet extra voor die diensten te betalen. Er zijn inderdaad praktijken/sportscholen waar dat wel zo is, maar bij mij was dat (gelukkig) niet zo. Het dieet is al duur genoeg al moet ik wel zeggen dat ik er heel snel mee afgevallen ben en naderhad niet meer aangekomen ben toen ik ermee gestopt ben. Wellicht even informeren bij een sportschool bij jou in de buurt of ze voor de begeleiding extra kosten in rekening brengen.

Deel Deze Pagina