Meer dan 2000 Precies weet ik het verder nog niet. Dat in elk geval ( aanrecht geld) Kan nog wel wat bijkomen.
Ik heb het nog niet ingeleverd, ik moet het vrijdag bij ons contact persoon afleveren, die vult het voor ons in ...
Wij krijgen 5.552 (exclusief heffingsrente) zal dan uitkomen op zo'n 5.700? Kunnen het ook super goed gebruiken!
Wij krijgen 1400 euro terug. Wat moeten we ermee doen? Ik zit al een paar dagen te denken wat IK ervan moet kopen
Wij moeten 1000 betalen. Vorig jaar teveel terug gekregen omdta er er vanuit gingen dat we de volledige rente over ons bouwdepot moesten betalen, maar we betalen alleen rente over het egdeelte wat we al hebben gebruitk. Daardoor dus teveel terug gekregen. Maar had het gelukkig al op tijd bedacht dus komt niet als een verrassing
hier moet t nog bekent worden. heb t al een tijdje bij de accountant liggen dus kan elk moment wel duidelijk worden wat we gaan krijgen zitten elk jaar rond de 1100 euro terug krijgen, altijd lekker want wij zijn net verhuisd en moeten nog een blokhutje en baby kamer aanschaffen
Wow wat zie ik hier een bedragen zeg!! Wij krijgen 2500 euro terug.. Zit hyptoheekrente niet bij in, die krijgen we maandelijks.. Had dus niet verwacht iets te krijgen !Dus dat is dan erg lekker!
1500 euro krijgen we terug.En wij maar denken door de leuke brief dat ze gestuurd hadden dat we niks in hoeften te vullen.Gelukkig toch ff gebeld met de persoon die dat altijd klaarmaakt voor ons, en voila krijgen lekker geld terug...... doe slogan mogen ze wel aanpassen wat mij betreft!vet naaierig om zo'n brief te sturen,gelukkig hebben wij namelijk wel aangifte gedaan,maar er zullen een hoop mensen het niet doen door die brief!en hun maar lekker de kas spekken
wij krijgen 2264 euro terug en wij krijgen iedere maand een terug gave voor bij de hypotheek anders hadden we totaal 5500 terug gehad