Het lijkt of er een bepaalde knop om is gegaan ik weet niet of het tijdelijk is of blijvend maar het ziet er goed uit. denk ik althans. Ik heb me neergelegd bij het feit dat het niet anders is gegaan en dat ik het moet accepteren ik had er niks aan kunnen veranderen maar wel voor de toekomst. zo ben ik na de geboorte van danique weer stevig begonnen met roken daar ga ik dus weer mee stoppen wil dat binnen kort zo ineens doen zonder dat iemand het verder weet en dan hoop ik dat ik de eerste tijd goed doorkom heb een doel dus moet lukken is me ook eerder gelukt. verder ga ik naar de tandarts toe om mijn gebit te laten nakijken en tandvlees heb een afspraak gemaakt, dat is zeker belangrijk nu laten kijken en vlak voor we er weer voor willen gaan nog eens er mag geen onsteking zijn dan is die bacterie actief. wou even korte update geven is moeilijker dan ik dacht. ik ben heel dankbaar dat deze site bestaat vind het fijn om hier mijn ding neerte zetten zonder echt op anderen te moeten reageren doe ik wel vaak maar dan omdat ik het wil. niet omdat het hoort. liefs miriam ps, zico hoe gaat het met jou? ben wel benieuwd knuffel en marla als je gaat lezen zoals je schreef dan alvast een speciale knuf voor jou
he miriam, Ben content met al het geen wat je hier schrijft. Je hebt een mooi doel voor ogen en lijkt zeer positief. Zelf gaat het met me goed....Ben wel gande dag tot 16.00u misselijk en moet veel braken. De vermoeidheid is al iets beter maar nog niet veel. Kan dus zeggen dat ik dit als zeer positief bezie omdat ik met onze kinderen hun zwangerschap ook zo ziek was. Ik volg je hier en zal dat blijven doen. Samen staan we sterk he Jullie kleine Danique zal zeker heel trots op je zijn. Geef je moed niet op en dag per dag lukt het je steeds wel. Ik ben gisteren naar de tandarts geweest; Had de avond van te voren bij het avondmaal m'n kies stuk gebeten en een stuk ingeslokken. Ze hebben hem moeten trekken want nu ik zwanger ben kunnen ze geen foto's nemen en was het te riskant. Dus eruit die kies.
dat is niet fijn als je zolang misselijk bent ik vond het een hel verschrikkelijk hoop dat het snel afneemt bij je en dat je kunt gaan genieten. het is je gegunt zico. ja heb een goed doel voor ogen denk dat ik mede door hier mijn verhaal te kunnen doen dit nu kan realiseren dus ben blij liefs miriam
In het album van danique op haar eigen site heb ik foto's toegevoegd van de gips afdrukjes en het beeldje die van het beeldje is nog niet zo heel duidelijk probeer er nog even mee te knutselen maar dan kun je het zien voor de gene die dat willen liefs miriam
Lieve Miriam, Ik hoop echt dat je die positieve wending vol kan houden! Ik merk dat het bij mij ook zo gaat, wel met af en toe een terugval, maar het gaat gelukkig de goede kant op... En ik wens je heel veel succes met het stoppen met roken! Liefs Marjolein
he meiden, Jullie hebben een hele moeilijke tijd al achter de rug en nog voor de boeg. Ik vind dat jullie het knap doen en de tranen hebben weer over m'n wangen gerold toen ik jullie websites heb bekeken. 2 Knappe meiden met sterke mama's en papa's. Blijf zo doorgaan he. Ben de laatste tijd zo emo en huil om niets....zelf een film en de wangen blijven bij mij niet droog. Hou jullie koppie omhoog en tussen die mooie sterren kan je Luna en Danique terug vinden voor altijd. Kus
Dank jewel Zico! Als je al om bijna alles moet huilen, dan kan ik me voorstellen dat onze sites daar niet echt bij geholpen hebben... Maar wel fijn om te horen dat je de site mooi vond! En Miriam, stiekem doen we het ook best wel goed he!
zico meid dankjewel voor de o zo lievewoorden ben er even ontroerd door. en marjolein wij doen het ook goed vanmorgen zei de uwv arts nog dat hij mij een kanjer vond hoe ik er mee omging en dat kon hij waarderen en had er respect voor mooi he. heb hem ook de site laten zien en hij was er even stil van ook die van jullie heeft hij bekeken en die van de andere danique ook, was wel grappig hij zo van heb je twee site's voor danique ik zo nee die andere is een ander kindje met de zelfde naam. hij o wat toevallig in zo'n korte tijd ik zo ja voor mij heel speciaal. nee we zijn echt wel toppertjes met elkaar. vandaag ook weer gewerkt en na 2 en ee half uur had ik het echt gehad, gesprekken waar ik normaal mijn hand echt niet voor omdraai vond ik nu echt verschrikkelijk, vond het heel lastig om vriendelijk te blijven. denk omdat we vanacht slecht geslapen hebben ik naar de uwv arts toemoest en daarna nog heb gewerkt heb wel 4 uur volgehouden goed he ben er trots op nou knuf aan jullie liefs miriam marjolein jij bent echt een toppertje hoor en zico al bijna op de twaalf weken meid bijna voorbij het eerste station goed man
Wat grappig dat je ook de site van Luna* hebt laten zien! Ik hoop dat ie m mooi vond! En ook de site van andere Danique*, je zal wel hebben moeten lachen denk ik! Ik moet zeggen dat ik in het begin ook een beetje verward was hoor! Maar inderdaad wel erg bijzonder, jullie 2 lieve meisjes, die zullen elkaar ook echt al wel gevonden hebben daarboven! Meid, ik vind dat jij het ook ontzettend goed doet! Ik herken het helemaal dat dingen die je op je werk normaal op de automatische piloot doet, nu in een keer een stoot energie kosten... Maar dat we er zijn, er weer aan beginnen en ons leven weer op de rit (willen) krijgen, daar kunnen we allebei enorm trots op zijn! Miriam, jij bent ook echt een topper en je kan echt wel enorm trots zijn op jezelf! Liefs en een knuffel Marjolein
thanks marjolein Gister na de herringeringsfilm gekeken van ik mis je daar kwam jayden invoor wat knap vind ik het van de ouders dat ze dit gedaan hebben was er helemaal ontdaan van.
Wat voor film is dat dan? En hoe gaat het nu met jou? Jij had toch allerlei medicijnen? Slaan ze een beetje aan?
als je naar uitzending gemist gaat van de eo en dan naar ik mis je zie je hoe jayden geboren is en hoe hij bijna 3 jaar in het ziekenhuis heeft doorgebracht hij is overleden door dat zijn hartje het opgegeven heeft ze heeft ook wel een berichtje bij mij achtergelaten in het gastenboek bij danique gr miriam hoe gaat het nu met je?
Oh, nou als ik er klaar voor ben zal ik eens kijken...! Lijkt me wel indrukwekkend hoor! En heel mooi! Met mij gaat het redelijk... Een beetje zoals het weer nu, zon met af en toe een wolkje en op zn tijd een flinke (hagel)bui Tja en de wens om weer zwanger te worden overheerst toch wel heel erg moet ik zeggen hoor... Hoop dat het snel raak mag zijn! Hoe gaat het met jou?
Het gaat momenteel eigenlijk best goed. ook net als het weer de zon overheerst dus dat is goed. op het werk gaat het ook beter dan verwacht mijn leidingevende was trots op me , voelt dan toch wel goed. met mijn vriendin ga ik ook langzaam in de opwaarste spiraal dus ook steeds ietsjes beter. vandaag haar echo's gezien doet even heel erg pijn en dan kan ik me weer omschakelen dat het een wonder is en dat ik trots moet zijn dat mijn vriendin mama mag worden. dus zijn gevoelens die heen en weer geslingerd worden wel moeilijk. Wel heb ik heel veel twijfels over de toekomst soms wordt ik s'nachts wakker uit een droom dat het nooit goed komt dat het altijd mis gaat vroeg en later in de zwangerschap en dat ik op een gegeven moment een heel veldje vol heb liggen met kindjes heel naar is dat. Dan ga ik maar even na beneden een sigarettje roken om weer rustig te worden maar het lijkt wel of de angst van wat er gebeurt is het heeft overgenomen van de normaal gesproken nuchtere miriam heel eng. daardoor heb ik ook echt zoiets van nu nog niet laat maar even ook al zou ik zo graag het kamertje gevuld zien die we boven hebben. maar die zwangerschap duurt 9 maand en die 9 maand wil ik dan in winterslaap ik ben niet negatief verder hoor het verdriet is minder de angst is groter voor herhaling maar over het algemeen gaat het langzaam aan beter en beter
he miriam , over die angst heb ik het vandaag ook gehad bij gyn. Hij zei dat het heel normaal is dat je terug in herhaling gaat vallen. Heb vandaag echo gehad en ook nekplooimeting. De nekplooi was 13mm en ons kleintje was al gegroeid tot 4.3cm van hoofd tot stuitje gemeten. Ze hebben nu ook bloed genomen om dat ook te controleren. Maar hij had er een heel goed gevoel bij. We hebben het hartje weer gehoord en zien kloppen. Was een hele opluchting. Heb fotokes in het album staan Jij bent serieus aan het verwerken , ook in je dromen. dat is een heel goed teken meid. Laat je moed niet zakken, je bent ook op de goede weg nu.
Lieve Miriam, Ik vind het sowieso heel knap van je dat je die confrontatie aangaat met die zwangere vriendin van je! Dat vind ik echt heel knap van je en daar heb ik echt we; respect voor! Wat betreft die angst, ik herken het helemaal, eerst een miskraam, daarna Luna*... wanneer houdt het nou eens op? En ook ik heb heel vaak de gedachtes in mijn hoofd dat ik misschien wel nooit een gezond kindje mag krijgen. Ik probeer hier zo weinig mogelijk aan te denken en die angstgedachtes toch een beetje weg te drukken... Hoe moeilijk dat ook is, ze blijven namelijk toch wel terugkomen... Dus meid, ik herken helemaal wat je voelt! En wat betreft een zwangerschap. Ik heb altijd gezegd ik zou alleen al kindjes willen krijgen om te ervaren hoe het is om zwanger te zijn, dat leek me zo'n ontzettend mooie ervaring. En nu, nu vind ik het nog steeds prachtig, maar als ik eerlijk ben, zou ik nu het liefst die hele zwangerschap over willen slaan... Tja wat kan ik zeggen, de angst zit heel diep en net als Zico al zegt, ik denk dat dit eigenlijk wel heel normaal en vooral heel logisch is.... Ik laat me in ieder geval door die angst niet tegenhouden. Het enige wat die angst kan wegnemen is denk ik dat het tegendeel bewezen wordt. Dat het dus wel goed kan gaan! En ja, dat kan alleen als je het erop waagt natuurlijk! Nou meid, hopelijk mag jij ook ooit een gezond kindje in je armen houden! Liefs Marjolein
Ik ben met je mee eens, ik vind zelfs ook hartstikke knap van Miriam! Ik ben heel trots op haar al is heel erg moeilijk! Ik vind dr sterke vrouw dat ze alles haar best doet.... En helaas...... ik heb contact met mijn vriendin verbroken, is al verwaterd en kreeg geen sleutel terug van oude flat (het is al opgezegd) terwijl ik 2 keer heb gevraagd en ze was een keer vergeten en zou meteen opsturen, maar neej hoor, helaas! Kreeg niet meer terug, mijn vriend heel erg kwaad......
ja dames het leven zit vol keuze's en wij moeten met elkaar de juiste keuze's nemen, heb het gevoel dat we het ook goed doen. Soms is contact verbreken de oplossing en soms praten praten praten. Ik heb het laatste gekozen en ben blij hoor en dankbaar ze is een lieve meid naief dat wel maar wel oprecht altijd na mij toe geweest en ik nu niet na haar en dat is niet eerlijk. dus daar werk ik aan. Wat betreft het er opnieuw op wagen en dan zorgen dat het tegendeel bewezen wordt ja marjolein daar heb je gelijk in maar vind het zo eng. wil er nu even niet verder over nadenken het is toekomst niet nu we zijn nu bezig om een steen te kopen heel wat overleg heen en weer toch moeilijker dan ik dacht hoor. wat ik wil wil bart niet en andersom dus een heel gedoe. We gaan dinsdag weer heen en gaan dan kijken of we samen er uit komen want ik wil het graag afsluiten zorgen dat het af is. dat het netjes is en dat ze heeft wat ze verdient een mooie steen. nou fijne dagen iedereen liefs miriam
Ja Miriam en Marjolein, het is doodeng. Ik heb vannacht ook weer gedroomt dat ik een echo kreeg en dat de echoscopist steeds het kindje niet goed in beeld kreeg en heel zenuwachtig ging doen. Steeds opnieuw een echo, door verschillende mensen, en niemand kon het goed zien. Mijn God, dacht ik nog, daar gaan we weer! Niet nog een kind van mij begraven! Ik ben ook best positief hoor, maar die angst is niet te houden. Knuppel mij maar in slaap en dat ik dan over 7 maanden wakker wordt met een gezonde baby op mijn buik. Maar dan begint het zorgen maken pas echt. Want stel je voor dat...? Get nee, niet aan denken! Het is iets dat wij altijd zullen houden en dat we misschien ook maar moeten accepteren. Maar de gedachte dat Pippy als beschermengel aan het werk is om haar brusje te beschermen, doet me erg goed. Jullie meiden staan daar ook om te trappelen hoor!
Idd, wij moesten toch keuze maken, dat hebben iedereen! Je bent toch voor gegaan met vol met moed! Dat vindt ik hartstikke knap! Fijne paasdagen! Hopelijk heb je prachtige meid zo snel mogelijk een prachtige steen!