waarom een einde aan mijn zwangerschap

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door miriam25, 25 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Hoi marla ja ik heb er wel een goed gevoel over maar soms ben ik gewoon bang dat het nog heel lang gaat duren voor ik mag klagen over nachten wakker zijn en geen ritme hebben met de kleine iets waar ik nu intens erg en veel naar verlang maar mischien als ik het heb wel weg zou willen wensen.

ach ja

jij een knuf hoor liefs miriam

zico hoe is het met jou?

en marjolein en vlinder met jullie heb heel weinig tijd voor jullie allen vrij gemaakt en ben momenteel heel veel met mezelf bezig duizend maal sorry

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Miriam, hier nog eentje die teveel met zichzelf bezig is geweest de laatste tijd, dus voel je niet schuldig hoor en van mijn kant ook een sorry! Ik lees wel regelmatig bij Danique en hier, maar vind het soms moeilijk om iets te schrijven. Heb weer zo'n periode waarin alles me verdrietig maakt. Maar dat ken je wel... Gaat vast wel weer over (en komt dan weer terug, gaat weer, komt weer bluuhhh).

3. Lieve Miriam,

Maakt helemaal niks uit hoor meid! Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms ook de energie niet kan opbrengen om altijd een berichtje achter te laten! Net als Vlinder lees ik alles wel, maar ik kan niet altijd iets terugschrijven... Dus ik begrijp je volkomen hoor! En we weten toch dat we er voor elkaar zijn als het nodig is he! Dus lieverd, doe rustig aan (dat doe ik ook ;) ) En als we wat meer energie hebben dalijk, dan spreken we elkaar vast wel wat meer!

Liefs Marjolein

4. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Ja, lieve Miriam, ik begrijp heel goed dat je bang bent dat het nog lang zal duren, want in je droom werd er niet bijverteld wanneer je dan opnieuw zwanger wordt. Toch hoop ik dat dat snel is! (je droom gaf aan dat Bart er al klaar voor was en jij bijna.... maar goed hoe lang duurt bijna nog?).

En nee, ik denk niet dat je straks de nachten wakker en het geen ritme hebben weg zal wensen. Famke is even uit haar ritme, maar ik vind dat helemaal niet erg.... Dat hoort erbij. (alhoewel slaaptekort wel heel zwaar is. Mijn neef heeft echt jaaaaren op zijn kleintje moeten wachten, omdat er een kans van 1 op miljoen was dat hij vader zou worden door een zaadafwijking. Maar gelukkig is er een wonder gebeurd en is hij in maart vader geworden. Nu is hij echt op door het slaapgebrek en zit ziek thuis, hoewel hij zo enorm blij is met zijn kleintje. Dus zelfs als je straks zo'n gevoel hebt, je vooral niet schuldig voelen, hoor, is heel normaal.) Ik hoop echt niet dat je je rot voelt door wat ik heb opgeschreven, want dat is wel het laatste wat ik wil!

Vlinder, jij ook heel erg veel sterkte met jouw grote verlies! Het lijkt me zo verschrikkelijk moeilijk en uitputtend..... Ik hoop zo ontzettend dat jij, Miriam en alle anderen die dit hebben meegemaakt weer snel het geluk mogen vinden!

Dikke knuffel
    Marla

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    lieve Miriam,

Wat een ongelooflijk sterke meid ben je toch.
    Vind het zo knap dat je ondanks alles toch nog steeds bij de mei-mama's meeleest. Wat moeilijk en confronterend moet dat zijn voor je.
    Maar Danique is en blijft het eerste mei-beebje en jij de eerste mama.
    Dat zullen we nooit vergeten en weet zeker dat Danique over al onze kindjes waakt.
    Ik denk nog heel vaak aan je, ook al ken ik je niet zo goed( kwam bij de mei-mama's meeschreven toen jij net bevallen was van Danique).
    Wat verschrikkelijk moet het zijn......Ik hoop echt dat je snel weer zwanger mag zijn en dat Danique een brusje krijgt!

Heel veel liefs ,

Hannah

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nee moeilijk is het niet er is een diep verlangen en ik denk dat ik voel dat ik er toch nog bij hoor afstand nemen zou voor mij moeilijker zijn maar ja
    ik lees niet alles he soms nog wat.

Hier gaat het momenteel best goed moet wel eerlijk bekennen heb de zenuwen behoorlijk in mijn lijf stel je toch voor dat het ineens raak is tjee ergens beangstigd me dat meer dan ik dacht

nou we gaan afwachten en hopen blijven duimen iedereen he
    liefs miriam

7. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou ik voel de krampjes die ik altijd heb vlak voor mijn ongi dus denk niet dat het raak is deze ronde ben er best wel een beetje van slag door mischien toch te veel hoop gehad, ik weet het niet ik moet natuurlijk nog afwachten maar hoop is er nu niet meer.

Er is nu alleen nog maar een hoopje ellende momenteel ik had het zo gehoopt en dacht ook ergens denk iets te veel stiekem dat het wel goed zou gaan.

het worden zware maanden als je niet zwanger bent want ook dit is heel erg slopend. nou ja hopen op de volgende ronde

8. KatSas

KatSas Bekend lid

Oef miriam, dat is balen, bah...en natuurlijk hoop je dat het raak is. Bah..nou ja ik hoop voor je dat de ongesteldheid toch nog weg blijft. Ik blijf duimen meis!

9. ik herken dat wel heel erg hoor Miriam. Toen ik de eerste keer ongesteld werd nadat we weer zijn gaan proberen was ik ontzettend down en verdrietig... en ook alsof het rouwproces om Luna* nog eens extra hard aankwam. Ik was er veel teveel mee bezig, maar vooral veel te hard aan het hopen dat het meteen raak zou zijn! Eigenlijk ging ik daar stiekem een beetje vanuit zelfs! Dus ik herken je gevoelens helemaal meid!

Maar net als Katsas blijf ik voor je duimen!

10. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik weet hoe moeilijk het is meid... Elke dag wachten is er 1 teveel! Ik duim heel hard voor jullie dat het snel raak mag zijn!

11. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    dank jullie meiden en marjolein je slaat de spijker wel heel erg op de kop kwa mijn gevoel

nou iedereen fijne avond gewenst liefs miriam

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he miriam,

Heb effe een slagje in m'n gezicht gekregen.

Een vriendin van m'n zus is uitgerekend volgende week, ze is vrijdag op controle geweest en haar kleintje heeft de bewoonde wereld verlaten. Het zal nu naar jullie kleintje schitteren aan de mooie sterrenhemel.
    Volgende week wordt ze ingeleid, eigenlijk is dit te zwaar om je dit te vertellen, doch moest ik het effe kwijt, de schrik zit er nu vandaag serieus in. voor de rest gaat alles goed al moet ik veel rust houden en ben ik al een maand thuis van de gyneacoloog.

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    och meid toch dat meen je niet gatverdamme bah zulk nieuws zit je niet op te wachten he

maar echt lieverd het gaat echt vaker goed als niet dus hou je aan je eigen gevoel vast dat dit wonder wel voor jullie is

maar wat erg zeg voor d'r ze zal wel echt helemaal kapot zijn of leeft nog in een roes en ergens snap je het dan niet wat er allemaal gebeurd mocht ze willen praten moet je het me laten weten pb ik je mijn mail liefs miriam

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nou hier beginnen de zenuwen toch echt slopend te worden waardoor ik denk ik heel prikkelbaar ben en heel weinig kan hebben en dat kun je hebben omdat je ongi moet worden/zijn of omdat je zwanger kunt zijn.

ik weet het niet morgen moet de ongi komen en zo dicht er tegenaan begint het hier toch angstig te worden stel dat of stel juist zo

bah bah bah bah

nou hopen dat ik jullie goed nieuws binnenkort kan vertellen of morgen mischien de duivels wel

hou jullie hier op de hoogte

zico meid hoe is het momenteel bij jou en die kennissen dikke knuf voor jou en je kennissen o ja wou je nog even zeggen dat bij dood vruchtje marla naar je vroeg vorige week

heb een update gegeven knuf miriam

ook aan alle andere meiden een dikke knuf en duimen blijven draaien he

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    thnck miriam,

De kennis van m'n zus is bevallen na een duur van 11 uren van hun zoontje, Jonas is z'n naam. Ze hadden een berichtje gestuurd, doch wensen ze verder met niemand contact te hebben, ze hebben het veel te druk zeiden ze met alles te regelen ivm begrafenis en ze hebben het veel te moeilijk. Zijn echt kapot, eerst 3a4 jaar in de MMM voor ze zwanger was.
    Begrijp haar enorm en ze weet dat er mensen zijn die zeker voor hen klaar staan als ze eraan toe zijn.

Het gaat redelijk goed, laatste 2 dagen veel harde buiken en toch af en toe contracties, niet zo leuk.
    Morgen heb ik 3d echo en ben best een beetje zenuwachtig ;)

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    er is momenteel nog geen ongi op komst heb wel een negatieve test van 25 juni maar ik blijf toch stiemem hoop houden hoop dus echt met binnenkort beter nieuws hier te mogen komen posten

liefs miriam

17. KatSas

KatSas Bekend lid

Dat hoop ik ook!

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    blijf voor je duimen meid ;)

19. Hee lieverd,

Hoe staat het ervoor ondertussen? Heb je nog een testje gedaan misschien? Spannend hoor! Ik blijf duimen!

20. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja vanmorgen getest en negatief maar geen ongi

echt meiden ik vind dit zo erg zo hoopvol leek het en dan die negatieve test, ik probeer te denken wat als het te vroeg is of wat als die korrels het beinvloeden waardoor er geen posi test komt of juist het verstoord hebben de cyclus ik weet het even niet meer ben wel misselijk maar denk nu dat het van de spanning komt in mijn lijf

waarom nu niet gewoon duidelijkheid baal hier zo van

liefs miriam

Deel Deze Pagina