Hee lieverd, kan me voorstellen dat je helemaal teleurgesteld bent... Wanneer zou je eigenlijk ongesteld moeten worden? Het kan natuurlijk echt zo zijn dat je gewoon te vroeg getest hebt! En van die korrels, tja ik heb geen idee, kun je dat niet bij iemand navragen? Ik boijf voor je duimen meis! Veel liefs
ik zou afgelopen woensdag of donderdag ongi moeten zijn geworden volgens berekening de vrouw die me behandeld is op vakantie grrrr afwachten afwachten maar tijd tikt nu wel heel langzaam en ik ben moe en misselijk ga zo nog even op bed liggen mischien ben ik echt grieperig en daaroor misseijk
Oh meis, die onzekerheid is zoooo erg. En dat is die vrouw ook nog eens op vakantie hmpf. Ik hoop voor je dat je gewoon iets te vroeg getest hebt en dat je straks alsnog een posi test in je handen houdt. Ik duim voor je.
ik ben gestopt met duimen de ongi is er nog steeds niet maar het geloof en hoop is echt weg. ben gewoon verdrietig nog en kan mijn lichaam maar niet begrijpen waarom het telkens iets anders doet dan dat ik zo graag wil miriam
hier nog steeds geen ongesteldheid te bekennen echt soms voel ik rug klachten die op ongesteldheid duiden soms voel ik pijnlijke borsten die op zwanger duiden. de misselijkheid is weg dus dat zou wel een griepje zijn geweest. ik sta letterlijk tegen een muur en niemand begrijpt me hier thuis we hebben het een paar mensen verteld en die zeggen allemaal bloed simpel ach nog even afwachten dan maar he nou echt elk uur elke dag is een hel momenteel vind ik nou fijne dag liefs miriam
Ja, die mensen snappen het écht niet. Sjohhh, ik stond de hele maand strak van de zenuwen, kon alleen nog maar denken aan een zwangerschap, baby's, dikke buiken, positieve testen, aub geen bloed zien, snel zekerheid, niet kunnen wachten, huilen want te vroeg getest en nega, huilen want ik voel wel van alles maar waar duidt dit op: menstruatie of zwanger? Meid, ik weet er alles van en het is om GEK van te worden. Heb je een regelmatige cyclus? Ben je overtijd? Meis, ik hoop zo dat je snel zekerheid hebt in de vorm van een posi test...
he miriam, ik blijf ook voor jllie duimen meid. Het komt heus wel goed Jullie kleine danique zal voor een nieuw wonderke zorgen, enkel de tijd dat het gaat duren is voor ieder een groot vraagteken. Je moed niet opgeven he
Pfff, wat een gedoe zeg Mir, heel erg vervelend, hopelijk is er wel eenn oplossing voro je, sterkte meis en dikke knuff van mij
dank je de oplossing is alleen wachten wachten wachten heel erg veel geduld hebben uitoefenen en rustig blijven er niet vast op zitten maar dat is zo makkelijk gezegd en zo moeilijk voor mij het lijkt wel of het enige waar ik voor leef moeder worden is en danique* nu dan. ik vind ook niks meer belangrijk of interresant mijn leven draait om zwanger worden zwanger zijn en een kindje krijgen. maar ondanks alles hoop ik toch tegen beter weten in dat ik toch zwanger ben alleen onwijs weinig hcg aanmaak we wachten af
idd, das waar, is ook niet makkelijk om geduld te hebben, pff! Ik wou dat ik je kan helpen, is dat dikke knuff geven! Sterkte meis.
he miriam, ken je gevoel hoor, had het na het verlies van ons kleintje ook. M'n leven bestond precies ook enkel maar uit zwanger worden en dat was de prioriteit, na een tijdje is het weggeebt en was zwanger worden nog wel belangrijk maar m'n grote drang was eraf. Ik hoop echt dat je heel snel zwanger zult zijn meid. De duimen draaien hier nog voor je en zullen dat blijven doen tot je terug zwanger bent.
o ik ben even een beetje van slag werd vanmorgen wakker door de rot muggen en kon niet meer slapen toen naar het toilet en weer een test gedaan en dames heel heel heel licht een streep moet je echt heel goed kijken ergens ben ik bang dat het gezichtsbedrog is maar ik zie heel vaag een lijntje en dat houdt in de er negen spannende maanden wellicht toch echt aan gaan komen ben heel blij vind het ook heel eng en ben even iets van slag maar moest het even bij jullie kwijt liefs miriam
Oei da's spannend ja, begrijp ik heel goed dat je beetje van slag bent, succes meis en wij zijn er voor je
Hye een streep is een streep toch? heeft je man de test ook gezien? Zag hij een streep? Toen ik de eerste test deed was de streep ook zo vaag en niemand geloofde mij :s en toen een andere test gehaald en een dikke vette tweede streep. Dus probeer eens een andere test. Ik had die van de apotheek, huismerk met paars handvat. Die is erg duidelijk. Maar meis, ik begin toch echt de goede hoop te krijgen dat je wel zwanger bent... Jeetje, ik ben al zenuwachtig over dit, weet precies hoe je je voelt.
ja ergens denk ik ook streep is streep maar morgen vroeg ga ik opnieuw een test doen omdat bart dat ook graag wil en toch ben ik dan weer bang niks te kunnen zien pfff ik maak me nu al weer gek bij die gedachte
Ja, soms zijn die testen handig, als ze duidelijk zijn. Maar als ze onduidelijk zijn of de ene keer posi en dan weer nega aangeven, dat is echt om gek van te worden. Ik hoop heel hard met je mee dat de test duidelijk posi is.
dankje wel meid kan iedere steun momenteel gebruiken tjee het maakt je doodonzeker en bang dat kan ik je melden vanmorgen dacht ik yes het is bingo daarna begon ik te twijfelen toen die andere test die me even weer op de grond neergezet heeft vanavond mijn moeder de test laten zien omdat het streepje het zelfde is en mijn moeder zei ja dit moet goed zijn, toen ineens de angst gaat dit wel goed is het wel verstandig om dit opnieuw te gaan beleven o wat een angst ineens bah bah bah wou dat je kon zeggen ik ben zwanger en de volgende dag kon bevallen veel makkelijker iedereen fijn weekend liefs miriam