vanmorgen de digitale test van clear blue niet zwanger dus geef het op zal wel een maand overslaan of het komt heel heel laat op gang maar dames denk niet dat ik zwanger ben ook al wil het zo graag en zo graag geloven dat de testen het niet juist hebben moet dit even een plekje gaan geven nu liefs miriam
Oh meid, wat een klote nieuws... Ik had echt zo gehoopt op een positest... Weet niet wat ik tegen je moet zeggen behalve dat ik erg met je meeleef
tot een eind conclusie gekomen en dat is dat ik niet zwanger ben. ik ga hier vol vanuit had gister ook iets roze in het afveegpapier de ha zegt hele vroege miskraam wellicht ik wil hier niet bij nadenken. gewoon niet. ik wacht met geduld mijn ongi af en als het woensdag er niet is moet ik bellen de ha vond me sterk en gaf aan dat dit een juiste inslag is hierdoor wordt je weer rustig ook van binnen en als er door stress iets uitblijft komt dat nu vaak ook goed. wel moet ik realistisch blijven hij vond de test wel positief maar zegt het kan dus ook echt mis gegaan zijn heel vroeg. hou hier rekening mee voor je eigen gevoel nou die molen je wordt er niet goed van ik ga gewoon met opgeheven hoofd na een nieuwe kans nieuwe ronde iedereen fijn weekend liefs miriam ga vandaag lekker weg heb geen zin om thuis te zitten dus gaan er op uit.
Hey Miriam, ook ik herken dat niets meer belangrijk en interessant voor me was na de MK, behalve zwanger worden. Daar dacht ik elke minuut van de dag aan en daar leefde ik inderdaad nog voor. Dat is gewoon zo'n kl... gevoel en voor jou moet dat nog veel sterker zijn dan dat voor mij is geweest. Ik vind het zo rot voor je dat je in zo'n onzekere periode zit en hoop zo dat het toch raak is! Dat hoop ik echt met mijn hele hart. Ga je toch nog een keer testen? Ik hoop dat die rot ongi wegblijft en dat het roze verlies toch met de innesteling van doen heeft. (misschien is het wel tegen beter weten in, maar hoop doet leven!). Een dikke knuffel, Marla
Hoi meiden hier is het toch niet goed gegaan, blijkt toch wel zwanger te zijn geweest de test die posi was geeft duidelijk hcg aan maar ben nu behoorlijke stolsels aan het verliezen en heb krampen dus helaas weer niet. zit er even echt helemaal door nu de angst de hoop de twijfel dan de posi test dan even de roze wolk en vervolgens donder je er kei hard vanaf om weer in de realiteit terug te komen. nee dit is zo kl*te iedereen knuffel liefs miriam
pfff miriam...nee toch...bah ellende...snif...ik had het je zo ontzettend gegund..... Ik had het voor mijn zw.schap van jasper ook weer...weer een mk, gelukkig was ik toen daarna gauw zwanger. Kom maar eerst bij meis...uithuilen...zal hard nodig zijn. En ik blijf aan je denken en voor je duimen!
Bah Miriam niet weer.... Heel veel sterkte hoor...neem de dagen even zoals ze komen...het geloof en weer een beetje moed om toch weer door te gaan komen wel weer! Hele dikke knuffels!
Oh Miriam, wat een afschuwelijk nieuws dit... Ik had het zooooo gehoopt, het is jullie zo gegund! Dikke knuffel voor jou meid.
Lieve Miriam, Wat een ontzettend klote nieuws... Weer zo'n teleurstelling te verwerken... Meid, neem hier ook de tijd voor! Het is jullie zo gegund en ik begrijp je zo goed dat je met helemaal niks anders meer bezig kan zijn. Ik denk aan je en ik duim voor je, voor de toekomst...
Lieve, lieve Miriam, ik was erg benieuwd hoe het met je was en of je al wat meer wist en nu lees ik dit: oh nee, hier schrik ik echt van! Weer een MK, terwijl dit het laatste is wat je nu kunt "gebruiken" in de zin van dat het je vertrouwen nog verder omlaag haalt en het verdriet weer terugbrengt. Lijkt me zo enorm moeilijk om weer overeind te krabbelen na de zoveelste tegenslag. Maar lieverd, je bent ook hartstikke sterk en ik heb zo veel bewondering over hoe jij je door deze enorm moeilijke tijd heenslaat...... Dit ga je ook redden, dat weet ik zeker! Neem echt de tijd om uit te huilen, zoals de anderen ook al zeggen, want het is allemaal niet niets. Ik vind het zo ellendig voor je. Ik hoop vanuit mijn hele hart dat de zon echt weer snel voor je gaat schijnen! Een hele dikke knuffel, Marla
ik snap het gewoon niet waarom weer niet waarom wel zwanger kunnen worden maar niet zwanger mogen kunnen blijven. Ik bedoel ik had al vier kinderen kunnen hebben en sta met lege handen en er is niks aan te veranderen niks zou helpen om het beter te maken niks kan ons helpen zodat dit niet weer gebeurt het blijft domme domme pech. ik kan hier met mijn hoofd niet bij waarom ons dit telkens moet overkomen waarom dit zo moet gaan, wat hier achter zou moeten of kunnen zitten, men zegt alles heeft een reden nou ik wil dan deze wel graag weten. het onbegrip is enorm mensen begrijpen het niet snappen het niet, reactie's zijn daardoor ook het lijkt wel normaal geworden slecht nieuws van je te horen wat erg nou hopen dat het snel een keer weer raak is. Wat moet ik met deze klote opmerking. tjee zeg. heb ook een gevoel dat ik deze pijn niet meer toelaat, waardoor ik dus bitter wordt ik kan niet nog meer hierbij krijgen dat hou ik niet vol. deze blijf ik bij de deur om volgende week toch de draad weer op te gaan pakken. echt we waren net weer positief geworden en konden tegen de toekomst boksen als het moeilijk even zou zijn kwa een zwangerschap maar niet nog een miskraam niet nog eens dat het niet goed gaat. het is zo oneerlijk snap het gewoon niet waarom
Het is ook oneerlijk en ik wil gewoon boos met spullen gaan smijten en hard vloeken als ik lees dat het weer niet goed is gegaan bij jullie of bij andere vlinderpapa's en mama's. En alles gebeurt met een reden? Het lot? Een levensles? Het was al niet goed, dus beter nu er 'van af' zijn? Wees blij dit, wees blij dat! Pffff zouden mensen dat ook zeggen dat het ze zelf keer op keer overkomt? Miriam, ik vind het gewoon zo k*t dat dit jullie weer overkomt, het is niet eerlijk!
Ik leef heel erg met je mee Miriam! Het is NIET eerlijk meis! Ik gun je zo erg ! En niet luisteren naar de mensen die GEEN gevoel van heeft! Sterkte en dikke knuff van mij!
probeer je af te sluiten voor mensen die je willen kwetsen meid, hebben ze al eens onderzocht waarom de kleintjes niet bleven? Moet toch een reden voor zijn. Ik gun het je zo enorm.
pfff mensen reageren soms zo stom ook uit onwetendheid of gewoon niet weten hoe ze er mee om moeten gaan. Toen mijn vader elf jaar geleden heel plotseling overleed(ja heel wat anders, sorry, maar om even aan te geven) was er zelfs iemand die presteerde het tegen me te zeggen dattie nu in een betere wereld was... Pffff diegene heb ik toen ook de waarheid verteld, wel netjes..maar toch. Ik denk nog steeds enorm vaak aan de wondertjes die in mijn buik ontstonden en het niet overleefden, drie keer ging het mis en ik denk er nog heel erg vaak aan. En ja...je kan er niks aan veranderen. Gelukkig maar toch, dan hoef je jezelf niks te verwijten. Kan me voorstellen dat je nu even je rust hebt gepakt. Ik hoop heel erg dat je niet verbitterd wordt, hoewel ik het me voor zou kunnen stellen. Voor je eigen bescherming, maar dat is niet hoe je eigenlijk bent en wilt zijn. Toch? dikke knuff, ook voor je hubbie!
Lieve Miriam, wat jij nu beschrijft, schoot meteen door mijn gedachten toen ik las over deze MK. Ik bedoel dan niet die bitterheid, maar dat "niet vol kunnen houden". Je bent al zo uit een diep dal gekropen en dan heb je alleen maar gebeurtenissen nodig die je een zetje in de goede richting geven en niet terug het dal in trappen, zoals dit. Maar lieve Miriam, grijp je vast aan de bovenste randen van de put zo goed als je kan en glij niet naar beneden. Pak mijn hand maar en ik trek je omhoog, ik laat je niet gaan, hoor! En ik weet dat je het kunt. Ik zag gisteren de update van babyboom. Daar was een baby met 26 weken geboren, die het niet heeft gehaald en ik besefte toen zo ontzettend dat ik in de verste verte niet kan indenken hoe dit voor jou moet zijn geweest en wat voor een nachtmerrie de dood van Danique voor jullie moet zijn. Ik kan me alleen maar een voorstelling proberen te maken. Daarom wil ik je zeggen dat je het allemaal zo ontzettend goed doet en dat ik weet dat je er ook gaat komen, echt Miriam, houd vol! Trek je vooral niets aan van onwetende mensen met domme opmerkingen: die hebben niet meegemaakt wat jij hebt moeten doorstaan en weten dus niet waar ze over praten.... Oh Miriam, ik hoop echt zo ontzettend dat je weer uit het dal zult klimmen en dat het geluk nou echt eens op jullie pad komt! Een hele, hele dikke knuffel, Marla
dankjewel meiden er alleen voor staan is zwaar en als ik dan hier steun krijg ben ik daar ontzettend blij mee, marla ik ik probeer positief te blijven het is zo moeilijk, het voelt zo hard aan de wereld het waarom ik vind het zo zwaar worden maar weet dat ik hier altijd terecht kan om even een steuntje in de goede richting te krijgen het positieve proberen te behouden bedankt meiden maandag ga ik voor een x aantal uur toch weer gewoon werken in de hoop dat het dan allemaal wat beter op te vangen is voor mij, en ik niet terug zak naar begin dit jaar want dat houdt ik echt niet nog een keer vol. iedereeen fijn weekend liefs miriam
vandaag 4 uurtjes gewerkt aan de ene kant voelt het prettig om door te gaan met je dingen maar je weet ook dat je er niet echt bij bent met je gedachten die dwalen telkens af en af en op een gegeven moment moet je je zelf gewonnen geven en er mee stoppen dus na 4 uur de spullen ingepakt en vertrokken naar huis morgen maar weer kijken hoe lang ik het dan vol houdt. Ik merk dat ik door dit nu voor de vierde keer mee te maken dat je ergens iets uitschakeld je denkt veel bent er niet echt bij met je gedachten afwezig voornamelijk, ben ook opvliegerig maar gewoon verdrietig niet, waarom ik dat niet heb begrijp ik zelf ook niet want met alle andere had ik dat wel kon ik toch even me lekker laten gaan even huilen en dan kun je weer even iets makkelijker de rest van de dag door. Vanavond kwamen vrienden hier en die waren best overrompeld van dit alles en licht emotioneel (ze waren echt lief voor me) maar ik was net een robot geen emotie niks nada. Dat vonden ze toch wel eng en vreemd, maar ik kan er gewoon niks aan doen. mijn hart zit op slot. Hoop dat morgen wat beter gaat op het werk zodat ik niet voor 50% weer de ziektewet in hoef want daar heb ik totaal geen behoefte aan. liefs miriam
Hey lieve Miriam, dat opvliegen is ook een emotie. Misschien wordt je nu juist wel heel boos op alles: waarom het jou niet gegund is en jij dat elke weer moet meemaken? Of misschien heb je jezelf even op slot gezet om de emoties daarna langzaam te laten doordruppelen en is het een bescherming van je geest tegen een te groot verdriet in 1 keer. Maar ik denk wel dat de emoties er toch echt een keer uitmoeten, want zoiets grijpt je toch heel erg aan en dat merk ik ook aan je. Ik hoop echt dat de tranen eruit komen.... Niet te streng zijn voor jezelf, hoor! Het is al heel wat dat je weer zo snel gaat werken en is absoluut niet vreemd dat je gedachten afdwalen. Dat had ik een half jaar na de MK nog. Hopelijk hebben ze er op je werk alle begrip voor. Een dikke knuffel, Marla