jeetje nee he...wat een nieuws weer...bah bah bah...het zal zeker van alles bovenbrengen ja..wat een ontzettende ellende. dikke knuffel en hou je haaks!
meiden bedankt voor de steun wederom op zich gaat het wel als ik er maar niet te veel aan denk, maar hoe kan het in de fam twee keer binnen 1 jaar onvoorstelbaar vind ik dat. Vind dat moeilijk te verkroppen hoor. En ze is opgevangen in het ziekenhuis door de zelfde gyn als die mij geholpen heeft gek he. heb vanavond een kaartje naar d'r gestuurd en een mooi gedicht gezocht via de computer met heel veel tekst erbij hoop dat ik er toch een beetje voor hun kan en mag zijn. katsas wil jij iedereen de groetjes doen bij de mei mama's ik ga er niet meer terug komen ben gestopt met mee lezen ik hoor er niet meer, zo voelt het kan nergens over mee praten en maak het mezelf onnodig moeilijk door toch telkens te lezen en te kijken dus sinds een paar dagen ben ik gestopt met lezen maar wil je de meiden zeggen dat ze geweldig zijn en het geweldig doen met hun wondertjes en dat ze fijne meiden waren om mee te kletsen maar dat mijn tijd bij hun erop zit. thanks liefs miriam
myriam dt vind ik een keuze die veel met je verwerking te maken heeft, het geeft aan dat er toch al een deel verwerking is geweest, vind het heel knap van je dat je dit kan
Miriam, heeft de gyn nog iets gezegd over hoe het kan dat dit twee keer in 1 familie is gebeurt? Is er een relatie tussen de vroeggeboorte van Danique* en Daniel*? Oh zie nu pas dat er ook een overeenkomst is met de namen... Meid, ik wens je zoveel sterkte en je nicht ook!
heel veel sterkte meid! zal idd ook heel moeilijk zijn voor jou, alles komt weer boven... ook heel veel sterkte voor je nicht en de familie!
dank je meiden nee het was stomme toeval dat het twee keer in de fam gebeurt wat mooi he de namen vind het echt bijzonder maar zo verdrietig hoe kan het nu denk je dat dat twee keer in de fam gebeurt echt heel appart en eng ook hoor, mijn zusje is nu zo bang om later aan kinderen te beginnen ze zei al staat mij dit ook te wachten nou dan breekt mijn hart echt meiden
ja dat vind ik echt het ergste dat mensen niet eens meer durven hopen als hun tijd zover is rijp is zeg maar ik heb dan ergens zelfs een gevoel dat die ongedwongen sfeer en het genieten weg is door alles wat wij meegemaakt hebben dat vind ik erg. hopen dat de tijd toch veel wonden heelt en ze is nog jong dus mischien dat tegen haar tijd ze toch wel kan genieten liefs miriam
natuurlijk geef ik dat door meis, pas jij nou maar gewoon op jezelf. Kan me heel goed voorstellen dat je niet meer wilt meelezen. En ja je arme zus...pffff maar goed, wie weet loopt het voor haar hopenlijk allemaal heel anders. knuf
katsas thanks meid lief dat je dat door wilt geven. Het besef dat danique, daniel, en niek drie kindjes zijn die niet mochten leven in deze maatschappij en dat het allemaal in 1 fam is doet zeer hoor. mijn tante heeft niek niet mogen houden die is in de zwangerschap overleden 20 jaar geleden en dan nu zo ineens in 1 jaar tijd twee sterren erbij heel bizar. Ga morgen middag of naar mijn nicht weer toe of ik bel haar even, ze gaan morgen daniel begraven en ik weet niet goed of ik ze dan even met rust moet laten of juist even moet komen voor wat afleiding ze hebben de zelfde uitvaartmaatschappij als die wij hadden uitgezocht. Ze waren ook zo lief dus dat gaat mooi zo als ze het willen die zijn goed en lief. vind het zo raar je gaat door met je eigen dingen maar de hele dag spookt het door je hoofd. dat telefoontje heel zwaar is het opnieuw. En hoe gek het ook klinkt dan is de miskraam die we net achter de rug hebben niks meer dat doet ineens niet meer pijn. Ik kan nu alleen maar hopen en heel veel hopen dat binnen afzienbare tijd we toch allebei elkaar kunnen vertellen dat er een kindje op komst is. liefs miriam
en ik moest even aan je doorgeven dat iedereen je alle geluk van de wereld wenst. Je krijgt ontelbaar veel digitale knuffels van iedereen en ze hopen allemaal dat het heel erg goed met je gaat en dat je wensen heel gauw uit mogen komen. en daar sluit ik me helemaal bij aan ondanks alles...prettig weekend meis!
Oh neeee, Miriam, ik ben even een tijdje niet geweest en ik schrik me helemaal kapot van het immens slechte nieuws over je nicht en het overlijden van Daniel. Jeeee, wat moet dat ook zwaar voor jou zijn niet alleen omdat je ontzettend meeleeft met je nicht, maar ook omdat het alles weer bij je boven brengt. Het lijkt me inderdaad ook heel moeilijk om in te schatten of je nicht wat rust nodig heeft, of juist heel hard jouw steun wil. Goed dat je na de begrafenis contact met haar wilde opnemen, dan kan ze dat zelf aangeven. Wat mij ook vreemd lijkt, is het besef dat jullie elkaar als geen ander begrijpen, hoewel de oorzaak daarvan verschrikkelijk is en je zou willen dat je geen begrip voor elkaar hoefde op te brengen en dat jullie engeltjes geen engeltjes waren. Hoe gaat het nu met je nicht? Had ze afstand nodig of vond ze het juist troostend om met jou, die hetzelfde heeft meegemaakt, te praten? Echt, Miriam, dat jullie dit opnieuw moeten meemaken....... ik heb er echt even geen woorden voor en wil je heel, heel, heel erg veel sterkte toewensen met het een plekje geven....... Liefs, Marla
marla lief van je de woorden mijn nicht heeft even tijd voor haar zelf nodig maar aankomend weekend gaan we er weer heen, we hebben een x aantal keer telfonische contact gehad en ik ben er nu 2 keer geweest het is heel onwerkelijk dat dit nu weer gebeurt en de film die ik net weg gestopt had komt dan heel hard weer terug. Ik zit er middenin lijkt wel mijn buurmeisje van vroeger die ook dit jaar een kindje moest verliezen omdat het geen leven buiten de baarmoeder zou hebben. die is gister bij me geweest en kreeg net nog een mail dat ze het zo fijn vond om gewoon te kunnen praten zonder een zucht te horen van houdt het nog eens op ja dat is fijn het is heel naar dat we zo dicht ineens bij elkaar staan maar wel fijn dat we elkaar kunnen steunen en gewoon kunnen en mogen praten liefst de hele dag door. Met mijn nicht is het wel moeilijker vind ik zelf omdat ze heel erg aan ons geloof vast hangt nu en daar een bepaalde rust in krijgt wat ik niet begrijp maar verder de manier waarop alles gegaan is dat is net zoals bij mij en dat is dan wel weer heel fijn dan kun je nu ervaring uitwisselen. Maar ik vraag me echt af houdt dit nog eens op voor mij een hele oude buurmeisje dat was eind oktober vorig jaar toen ik toen mijn andere buurmeisje en nu mijn nicht ik kan niet nog meer verliezen aan zo voelt het. Het is te veel en wordt te veel dat doet zo intens pijn waarom allemaal in mijn omgeving lijkt wel of ik een smet op mensen heb. moet straks nog werken werk 3 uurper dag momenteel en daar baal ik ook van dat ik nog steeds niet gewoon door kan gaan zoals voor ik probeerde zwanger te worden. het breekt je zeker wel op. heb weinig nog aan reserve knuf miriam
Jij hoort nog steeds bij ons, maar ik begrijp wel dat het voor jou heel moeilijk is. Weet wel dat je altijd bij ons kunt komen als je even je verhaal kwijt wilt, even wilt praten. Danique is onze 1e mei baby ! Ik denk aan je, zeker nu met het verdriet in je familie. liefs van mij
Het is allemaal al weer wat beter te relativeren ook al blijf ik op en neer gaan maar ook dat overwinnen we wel weer. wil iedereen een knuffel geven die alitjd maar luistert naar mijn ding en er dan ook voor me is dat is me heel dierbaar dus thanks meiden liefs miriam
Gister en Vandaag naar de dokter geweest en mensen het lijkt me te achtervolgen weer een infectie in de luchtwegen ik vraag me af of het allemaal met elkaar uit te staan heeft de zelfde antibiotica kuur gekregen als na dat danique geboren is. Vind het allemaal wel raar hoor. Het haalt ook weer dingen omhoog het is een antibiotica kuur die tabletten stinken echt heel erg. en ineens zit de geur van danique ook weer in mijn neus de geur is verbonden aan die tabletten lijkt wel. Wat is het leven toch raar. Ben ook weer ongi geworden dus dat zit dan nu wel weer op regel ook daar snap ik niks meer van. nou ik vind het allemaal wel goed hoor. iedereen fijne avond liefs miriam En lieve Danique geef al je vriendjes en vriendinnetjes maar een dikke knuffel van je mama
Lieve Miriam, Even een tijdje geleden sinds je een berichtje van me hebt gekregen, maar ik heb een tijdje platgelegen ivm een blaasontsteking en veel harde buiken. Gelukkig gaat het nu weer wat beter... Meid, balen zeg dat je nu weer een infectie hebt... Gek he, mensen zeggen altijd dat muziek of bijvoorbeeld beelden zoveel herinneringen kunnen oproepen, maar wat ze vaak vergeten is dat bepaalde geuren dat ook heel erg kunnen...Ik hoop dat je de pillen niet lang hoeft te slikken en dat de infectie snel uit je lichaam is... En de momenten dat je de pillen moet slikken, misschien kun je die zien alsof je weer extra dicht bij Danique*, je lieve meisje bent? Lieverd, ik hoop dat voor jullie ook heel snel de zon weer mag gaan schijnen! ik gun het jullie zo! Veel liefs Marjolein P.s. ik heb ondertussen toch maar kraamzorg aangevraag...nog heel erg bedankt voor je berichtje, heel lief!
heey lieverd goed zo ben trots op je het is een hele stap, en wat naar zeg die harde buiken zal vast ook weer een angst naar boven halen, en net zoals je het zegt geuren zijn soms nog meer dan andere dingen hoor. maar heel langzaam aan begin ik minder benauwd te worden begin nu heel erg te hoesten dus het helpt allemaal wel gelukkig. heb je binnenkort nog weer een controle of echo het gaat best hard he vind ik zelf nou liefs miriam