Lieverd, Ik heb net je site bekeken, wat een prachtig poppetje! Met recht mag je ontzettend trots zijn op haar! Tis een scheetje! Ik las dat je slecht slaapt en veel piekert. Miss dat je hier iets aan hebt. Ik zet als ik veel pieker en slecht slaap een cd'tje op met piano en natuur geluiden. Probeer me even te concentreren op wat ik hoor. Zo heb je in je hoofd misschien even een momentje van rust. Ik ben in mijn 'oerwoud' altijd samen met jordy en jaylie* en wij zijn heel gelukkig. Als het blijft malen, zou je kunnen proberen het op te schrijven. Waar je aan denkt en waarover je piekert. kan ook eventjes rust geven in het bolletje. Op de vraag: heb je kinderen? zeg ik gewoon altijd: ja 1 dochtertje maar ze is levenloos geboren. Ik ben apetrots op mijn meissie en iedereen die er naar vraagt zal het weten ook! Dus ik sluit me aan bij aquilegia, iedereen doet het op zijn eigen manier. Ik wil je niet vermoeien met mijn verhaal alleen laten zien dat het helemaal aan jullie is. Lieverd ik wens jou en bart alle kracht van de wereld. Verlies elkaar niet uit het oog maar groei naar elkaar toe. Want in deze tijden hebben we elkaar hard nodig! Ik ga vanmiddag even naar het plekjesveld (haat de woorden: graf, begraafplaats, kerkhof etc dus voor mij is het haar plekje). Zal een lichtje meenemen voor jullie Danique*. Mochten jullie ook zelf het plekje uitzoeken? veel liefs van mij
heb een lataarntje voor haar meegenomen een groene dan heeft ze tenminste nog een lichtje als het regent en een vlindertje. Hoop dat ze het mooi vind!
o wat mooi je laat me nu echt huilen joh, dat je dat allemaal voor ons meisje doet wat een geweldige vrouw ben je. nee niet zelf uitgezocht maar ik heb aangegeven niet aan de buitenkant ergens naast ligt warmer heb ook een hekel aan begraafplaats het woord dan het is ook haar plekje ik schrijf inderdaad de dingen wel op alleen het is constant het zelfde wat voor infectie ? had ik iets kunnen doen? waarom nu weer? en ik maak me zorgen om bart hij slaapt enorm slecht en gaf vanmiddag aan dat hij bang is om iedereen om hem heen te verliezen 10 jaar geleden is zijn moeder overleden 10 dagen ernaar zijn opa de vader van zijn moeder vorig jaar september zijn oma de moeder van zijn moeder dan onze twee miskramen en nu Danique. dus probeer mijn verdriet hier even te bot vieren zodat ik thuis voor hem er kan zijn. hij is normaal zo gesloten en nu praat hij er met me over dat is al heel fijn. Op het moment is het gewoon heel moeilijk om de zon weer te zien schijnen ik voel me leeg alleen en bart heeft heel heel veel tijd nodig. ben ook enorm bang voor wat de toekomst ons nu nog gaat brengen. soms denk ik als ik nu een andere wens zou hebben dan zouden we hier nu zo verdrietig zitten, maar ik heb maar een wens dat is moeder worden van een kleintje en die zien opgroeien. ik weet dat ik nu ook moeder ben maar soms voelt het niet zo omdat ik niemand het kan laten zien. (klinkt het gek) weet niet hoe ik het anders moet uitleggen. Dan lukt me de site ook niet zo mooi te krijgen als ik zou willen niks lukt goed op dit moment en daar baal ik dan ook weer van. maar ik ben heel blij dat ik hier mijn ding neer kan zetten liefs miriam
het is al weer drie weken geleden de tijd gaat zo snel door en zelf blijf je zo stil staan ongelooflijk. momenteel voel ik me redelijk heb er nog geen vrede mee maar dat komt denk ik wel tzt. We hebben gisteren twee engeltjes gebracht naar Danique haar plek en ook voor Jaylie en ik vind ze er mooi staan een stukje eerbetoon. Ben blij dat we een plekje hebben om na toe te gaan, dat voelt veilig en dat vind ik fijn. liefs miriam
vandaag is het baby kamertje gekomen en wat is de werkelijkheid dan hard eerst denk je wat moet ik er mee donder het maar weg sorry voor mijn taal. dan later denk je het is inderdaad een mooi kamertje maar waarom waarom
We hebben zaterdag avond te horen gekregen dat mijn vriendin zwanger is zo'n 8 weken, en het is niet dat ik ze geen kindje gun maar waarom net nu en waarom wordt het mij afgenomen en wordt haar een zwangerschap gegunt ik snap er niks van zoveel baby's mogen niet komen maar er moge wel telkens mensen zwanger worden. Ik vind het heel moeilijk omdat bij de twee miskramen ik ook gelijk zwanger was met iemand en die hebben beide een kindje en nu dacht ik eindelijk niemand en nu komt zei net na dat wij danique hebben weg moeten geven aan met dat ze zwanger is. Het voelt of er een steek recht door je hart gaat, het doet pijn ook al is het natuurlijk een nieuw wondertje en voor het wondertje. Weet niet hoe ik hier mee om moet gaan het is echt confronterend. En ze hebben het de hele avond over hun zwangerschap gehad welke namen ze mooi vinden hoe ze last heeft van haar onderbuik en hoe erg ze nu al groeit en dat ze vaak moet plassen het is al confronterend genoeg zonder dat het er de hele avond over moet gaan. het doet gewoon echt pijn
Oef, dat is niet echt invoelend, Miriam. Als ze er nog eens de hele avond over (dreigen te gaan) praten, dan zou ik er zeker wat van zeggen, op een vriendelijke manier. Zeg dat je het ze gunt, maar dat het ook heel veel pijn doet dat ze er zo veel over praten. Ze mogen best een beetje rekening houden met jouw gevoelens! Zeker dat gezeur over kwaaltjes, daar kan ik zelf helemaal niet tegen.
nee het doet gewoon pijn ik snap best dat je alles graag wilt vertellen wou ik ook. maar ze zal toch moeten weten dat het nu extra gevoelig ligt bij me, het is net een maand terug dat danique geboren is en we haar niet konden houden. Ik had echt het gevoel ik stik. verschrikkelijk. Toch heb ik net een kaartje geschreven met gefeliciteerd met jullie zwangerschap want ik vond het zo fijn dat mensen me kaartjes stuurden en het is haar eerste zwangerschap daar moet je van genieten maar afstand ja dat hou ik wel als ik haar zie begin ik al te huilen dus nee dat wil ik niet ook niet voor haar. denk dat ze het moeilijk genoeg heeft, voor hun is het ook moeilijk dat snap ik maar ik moet nu aanmijn eigen denken. liefs mir
he miriam, Jullie kleine danique waakt nu over jullie en je man. Het is normaal dat hij bang is iedereen te verliezen, zeker als je al verschillende geliefden hebt moeten afgeven Maar ik weet zeker als de tijd juist zit, jullie een klein wondertje hebben die jullie hartjes weer laat blinken van geluk. Danique zal nooit vergeten worden. Ook in moeilijke tijden blijven we je bijstaan. Het geval van je vriendin kan ik je pijn heeeeel goed begrijpen, ik maak het met m'n zus mee. Het moment dat ons kleintje z'n hartje gestopt is met kloppen is zij zwanger geraakt. 14 Dagen na de curretage beldde ze me blij op om te zeggen je wordt terug tante. Was er kapot van, ook heeft het een hele tijd geduurt voor ik het kon aanvaarden. NU is bij haar alles ok gebleven en in mei moet ze bevallen. Soms als ik haar zie ben ik eerlijk gezegd jaloers, zo van " ik had zo'n buikje moeten hebben" Wij wachten al zolang. De wereld is niet eerlijk op dat vlak, maar wat doe je eraan.
Hey Miriam, Poehe, ik kan me voorstellen dat de zwangerschap van jouw vriendin je zo kort na Danique's geboorte ZO enorm zwaar valt en dat je niet weet hoe je hiermee om moet gaan. Pfffff....... dat zou ik denk ik ook echt niet aan kunnen in jouw geval. Aan de ene kant is het fijn dat ze het je snel heeft verteld, maar aan de andere kant vind ik het wel een beetje raar als je dan de hele avond heel blij over je zwangerschap praat (over namen en kwaaltjes enzo), terwijl je weet dat de ander net een gigantisch verlies heeft moeten incasseren. Misschien wist ze niet goed hoe ze hiermee om moet gaan.... maar dat is niet om het goed te praten, hoor. Ik vind het wel super lief dat je haar een kaartje hebt gestuurd. Wel aan je zelf blijven denken, he? Verder wil ik je heeeeeel veel succes toewensen voor morgen! Ik had 23 januari nog in mijn gedachten (is nl. 1 dag na mijn moeder's verjaardag) en hoop dat wat je morgen te horen krijgt, toch meevalt naar omstandigheden. Een hele dikke knuffel! Marla
vandaag is de dag dat we een gesprek hebben met de gyn en hopelijk wat antwoorden kunnen krijgen. ga er in iedergeval met goede moed heen dat we iets te horen gaan krijgen. collega van mij is net bevallen kreeg vanmorgen de kaart in huis wat dubbel is dat zeg, nou ja liefs miriam
meid heel veel sterkte met het gesprek zal ook niet makkelijk zijn weer alles naar boven halen enzo dikke knuff en hopelijk word je wat wijzer
Hey lieve Miriam, Heel erg veel succes nu toegewenst! Jeetje, dat juist vandaag die kaart van je collega in de bus moet komen, zul je altijd zien. Ik duim heel erg voor je en hoop echt dat Bart en jij relatief positief nieuws krijgen. Een dikke knuffel van een hard voor Miriam en Bart duimende Marla
hoi dames goed nieuws voorzover het goed nieuws mag zijn met mij is verder niks aan de hand waar ik toch heel bang voor was ergens maar het is de infectie geweest, de infectie is een soort die standaard bij je zit bij iedereen man en vrouw bij de man alleen in de mond en bij de vrouw in de mond en in de vagina en wanneer het evenwicht verstoort raakt dan komt er een infectie in de mond wijst dat zich door onstoken tandvlees. bij mij is het dus in de baarmoeder gekomen en heeft het zich in de moederkoek genesteld daardoor kon danique op een gegeven moment ook niet meer en kwam het vruchtwater vrij. ik heb echt zoiets van nou ja zo iets wat zo onbenullig lijkt zulke gevolgen kan hebben maar er is wat aan te doen bij een volgende zwangerschap wordt er met 12,16,20 weken gecontroleerd daarna wordt er verder besproken en als het zich ontwikkelt krijg ik direct antibiotica dus al met al verhelderend en ergens opgelucht dat niet mijn lichaam helemaal fout is maar dat het overmacht is wat bij iedereen kan gebeuren. helaas moest het mij hebben eigenlijk gewoon weer domme pech. heb slaap tabletten gekregen van de gyn hij acht het nodig ondanks dat ik eigenlijk zoiets heb van dit moet ik toch zelf allemaal kunnen hij heeft aangegeven dat mochten er nog meer vragen komen of nog onduidelijkheden zijn ik maar moest bellen voor een nieuwe afspraak en hij hoopt ons toch ergens snel weer te zien nou liefs miriam
pff Miriam, gelukkig dat het niet iets is wat bij jou ligt, waar je toch zo bang voor was. Maar wat een vreselijke samenloop van omstandigheden! Fijn dat hij je snel hoopt terug te zien! En dat ze je een volgende keer zo goed in de gaten gaan houden.! x
Lieve Miriam, Ik ben echt blij voor jullie met dit relatief goede nieuws! Het lijkt me nog steeds heel hard om zo je kindje te moeten verliezen, maar gelukkig kun je nog hoop houden voor de toekomst. (en hoop is zooo belangrijk. Ziet Bart het ook wat positiever in na vandaag?) Hopelijk kun je hiermee ook het schuldgevoel wat je had, wat laten varen. Het kan kennelijk iedereen overkomen en was een tikkende tijdbom. Nou Miriam, gelukkig is vandaag voorbij. Deze hobbel heb je maar mooi weer overwonnen. Slaap lekker zometeen. Misschien kun je een beetje tot rust komen na vandaag. Dikke knuffel, Marla
dank jullie wel ik vind het nog steeds moeilijk te accepteren hoor dat zoiets niet gezien kan worden maar het is nu eenmaal zo en daar moet ik mee leren omgaan. wel gek hoor anastasia al 25 weken en4 dagen anders heb helemaal niet meer bij gehouden hoe lang ik nu anders zwanger zou zijn geweest toch fijn om het even weer te weten. kijk zelfsnu nog vol trots naar je banner en denk dan mijn meisje kijkt stiekum mee over onze schouder en helpt jou de zwangerschap goed doorkomen en denk zelfs dat het eerder gaat komen dan 3 mei hoor dacht ik bij me eigen ook. en marla je blijft zo lief schrijven heb net je pb beantwoordt en daar heb ik uitgebreid ingezet dat bart er ook vrede mee heeft voor zover dat kan maar dat we totaal niet op 1 lijn liggen voor onze toekomst maar dat komt wel weer eerst maar eens even niet meer zwanger zijn niet op een wachtbank plaats moete nemen en afwachten gewoon genieten van hem en mij en onze hond natuurlijk. even genoeg het moet niet te lang duren hoor dan wordt ik weer onzeker maar nu is het goed. liefs miriam
het is nog steeds moeilijk te bevatten dat een rottige rot bacterie dit allemaal kan veroorzaken het voelt heel zuur, je wens je droom je toekomst allemaal weg door een bacterie. onvoorstelbaar en je doet zoveel om het beter te doen extra vitaminen goed fruit eten goed groete opletten met lever en de brie foliumzuur gebruiken geen gekke dingen doen. echt overal hou je rekening mee allemaal voor niets nakkes nada nul op mijn orkest. voel me nu toch ergens bedrogen door mijn eigen lichaam het lag aan mij bij mij was de bacterie aanwezig niet bij danique ze was kern gezond en kon door mijn lichaam niet blijven voelt zeer verkeerd. zit momenteel aan de slaap tabletten om toch te kunnen slapen alleen merk ik van de werking niks blijf gewoon wakker en woelen mischien vanacht beter maar heb weinig hoop ga zo wel na mijn nestje toe want er werd duidelijk gezegd dat regelmaat heel belangrijk is. verder vandaag mijn vriendin na de gyn geweest om de aantal weken te bepalen en kwam overstuur terug 8 weken dacht ze zelf en bleek alleen een vruchtzakje te zitten dus dachten ze of een leeg vruchtzakje maar ze hielden ook zeker rekening met een bbz bloedprikken en wachten op de uitslag terug komen en nog een keer kijken en wat zien ze een vruchtje 5 weken oud hoe kan dit nou je wordt wel heel erg heen en weer gelingerd hoor bah maar ik moet rustig proberen af te wachten voor de echo over twee weken die ze krijgt ik kan niks voor haar doen dan haar toch laten genieten van nu je bent nu nog zwanger genoeg weer voor vandaag liefs miriam
he miriam, kan goed begrijpen dat je bedrogen voelt door je lichaam. Dat zoiets rot je leven kan veranderen he. Ik hoop dat je binnenkort de slaap terug kunt vatten, want niet slapen daar ga je van onderdoor. We zijn er hier voor jou, Danique zou ook willen dat je als een roosje terug zou kunnen slapen. In je dromen zal ze steeds bij je zijn, jullie klein engeltje hoog tussen de sterren waar ze als mooiste naar beneden kijkt. Love you