waarom een einde aan mijn zwangerschap

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door miriam25, 25 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hoi Miriam,
    Ik wilde je dit toch even meegeven. Ik ben zelf selectiepsycholoog en ik doe gesprekken die vergelijkbaar zijn met het gesprek wat je man heeft gehad. Wij zijn echter geen therapeuten; wij moeten weten of iemand bijv. voldoende stabiel, verantwoordelijk en zelfstandig is voor het werk wat hij eventueel gaat doen. Wij zijn daarbij bezig voor de werkgever. Dat betekent dat wij soms moeten doorvragen, waar een therapeut of hulpverlener dat uitstelt tot een volgende sessie. Want wij hebben geen volgende sessie, wij moeten het in 1x weten. Een gesprek met een hulpverlener of therapeut verloopt daarom heel anders. Het is heel naar dat je man het gesprek met de selectiepsycholoog als zeer negatief heeft ervaren. Maar het is echt niet vergelijkbaar met een therapeutisch gesprek, dat in het belang van de cliënt is. Daarom zou hij toch eens kunnen overwegen met een psychotherapeut te spreken.

2. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hoi hoi Miriam,

Goh, wat is jouw vriendin vroeg met het kopen van de babykamer, zeg! Ze moet het inderdaad zelf weten, maar wij hebben nou eenmaal de ervaring dat het zeker op die termijn niet vanzelfsprekend is dat alles goed is. Pffff.... het zal bij jou behoorlijke dubbele gevoelens opleveren. Sowieso kan die kamer nog best een dag later gekocht worden en juist nu je haar zo nodig hebt en weer bij elkaar moet komen, is het niet echt inlevend van haar om nu af te bellen. Misschien ontloopt ze jou inderdaad wel een beetje.....

Maar zoals Zico zegt, wij zijn er hier wel voor je!

Heel lief van Bart dat hij het toch weer wil proberen, als jij het zo graag wil: jaaaa, gelukkig is zijn "nooit meer" niet zo definitief als in het begin.
    Maarrehh..... ik kan me voorstellen dat jullie jouw lichaam eerst wat rust willen geven, omdat je natuurlijk ook nog moet ontzwangeren. Neem goed de tijd en als jullie er weer helemaal klaar voor zijn, dan merk je het vanzelf wel. Alles in jouw/jullie tempo, hoor!

Wel gezellig om je 1-jarig huwelijk zaterdag lekker uitgebreid te vieren: het klaarmaken van de hapjes enzo zal je alleen al wel wat afleiding geven. Hopelijk (moet vast lukken) wordt het een fijne dag. Het zal wel moeilijk zijn dat Danique er niet bij is, maar de afleiding zal je vast goed doen.

Liefs,
    Marla

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja afleiding is wat ik gewoon domweg nu nodig ben in welke vorm dan ook ga morgen middag proberen een appeltaart te bakken maar ik heb het nog nooit gedaan dus kan lachen worden hihi

morgenvroeg ga ik naar de natuurgeneeskundige kijken of ze nog enge of rare dingen bij me vind vind het wel raar hoor heb geen idee wat ik me er bij moet voorstellen, de vrouw waar ik heen ga is als het goed blijft gaan de schoonmoeder van mijn zusje dus dan weet ik direct uit welk hout mijn zwagertje is gesneden.
    haha

hier gaat het momenteel best goed al zeg ik het zelf heb weer energie gekregen en ben nu bezig om mijn leven weer terug op de rails te krijgen iets wat ik de afgelopen tijd echt niet heb gedaan dus dat is positief.

heb nog wel huilbuien maar die laat ik toe en dat vind ik ook niet erg, het heeft niet meer de overhand kan weer genieten van kleine dingen en uitkijken naar leuke dingen zoals aanstaande zaterdag dus zit in de lift

marla en zico jullie posten hier zovaak dat is heel fijn ben jullie heel dankbaar ervoor

en ik weet dat ik jullie hier heb en dat voelt veilig en goed.

allemaal nog een hele fijne avond dikke knuf miriam

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    is graag gedaan meid. Ben er voor je ;)

5. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Lieve miriam fijn om te lezen dat het zo goed gaat.
    Ja die huilbuien heb ik ook nog, maar gelukkig zijn er meer ups dan downs.

Heb jij een kaarsje aangemaakt vorige week bij mijn dochter?

Liefs Rach

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja dat doen we elke week meid zondags gaan we samen bart en ik en dan eerst naar ons meisje en dan naar jullie mooie meisje ik kan er niet langsheenlopen zonder er even bij stil te staan.

hoop dat je het niet erg vind.

liefs miriam

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wow, ik vind echt geweldig van je Mir, dat je kaarsje ging laten branden bij Jaylie*, ik kreeg kippenvel van! Jullie doen zo goed joh!

Mijn complimenten!

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ben vanochtend naar de natuurgeneeskundige geweest en o o wat zit er toch veel in je lichaam waar je niks van merkt heb 5 verschillende soorten infectie's actief.
    bij mijn baarmoeder eierstokken en baarmoederslijm heb ik een mrsa bacterie zitten

bij mijn longen en darmen zit een bacteriele infectie

en bij mijn hersenvocht en centrale zenuwstelsel en 1 deel dunne darm heb ik ee gordelroosvirus

en dit is het begin want er was nog meer maar dit waren de belangrijkste boosdoeners nu heb ik hier voor korrels gekregen die ik moet innemen 1 april moet ik terug komen en kijken hoe het dan is.

waarschijnlijk gaat het daarom ook elke keer mis bij mijn zwangerschappen.

ben er even ondersteboven van kan nu ook het beste wachten tot in ieder geval deze drie boosdoeners weg zijn eer ik weer zwanger ga worden

kan wel een jaar duren
    ben er even kapot van liefs miriam

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tjeetje mina, dat is wel erg! Sterkte en beterschap meis!

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hè, wat een naar en schokkend nieuws, Miriam. Ik hoop dat ze die bacteriën snel kunnen bestrijden. Ik wens je veel sterkte toe.

11. Niet meer actief

Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier helemaal ondersteboven van bent...heel veel sterkte!

Hele dikke knuf Naatje

12. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Oh jee, lieve Miriam, wat een akelig nieuws: dat had je vast absoluut niet verwacht. Getver.... en zeker als je hoort dat het zo enorm lang kan duren voordat het uit je lichaam is. Kan me zo voorstellen dat je er even doorheen zit.

Wat houdt de MRSA bacterie precies in? Aan de ene kant kun je het misschien oplossen, maar aan de andere kant wil je dit gewoon helemaal niet horen en al helemaal niet vlak voor morgen, juist nu je zo blij was met de afleiding.

Ik hoop echt dat dit je dag morgen niet verpest en dat je het een plekje kunt geven. Kun je niet bij de HA navragen of ze kunnen onderzoeken of je ook echt aan die infecties lijdt? Dan weet je het zeker. Hoe kunnen ze trouwens zo snel een diagnose stellen? Niet dat ik de natuurgeneeskundige niet vertrouw, hoor, maar als ik jou was dan zou ik graag zekerheid hebben.

Een dikke opbeurende knuffel,
    Marla

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hoi meiden even een korte reactie,

ik geloof er wel in heb ook het bewijs bij mijn zusje gezien die was zo moe dat als je je huis vol bezoek had ze in de stoel gewoon weg kon ronken en wakker kreeg je haar niet zo 1 2 3 hoor, ze is toen bij de natuurgeneeskundige geweest en daar kwam uit dat ze een schimmel op haar lever had en de ziekte van lym nu een jaar later is ze weer zo actief dat we soms zeggen wou dat je weer moe was haha

de natuurgeneeskunde is bioresonantie methode (vegatest) hier kan niet mee geknoeid worden dus het zit er echt.

ze zegt zelf ook dat heel veel mensen wel iets bij zich dragen maar dat als je weerstand minder is je gewoon heel makkelijk iets kunt krijgen wat actief wordt.

en ze geeft gewoon duidelijk aan dat dit de oorzaak is en dat medicie hier niet echt voor open staat het is homeopatisch dus niet gewoon medicatie.

Ik ben een beetje geschrokken omdat ik nu zeker weet dat het nog een tijd duurt voor ik zwanger weer ben en voor ik moeder mag worden dat moet ik nu even een plaatsje gaan geven maar nee ik geloof niet dat het onzin is.

groetjes miriam

marla lees net je berichtje hier

ben blij dat je er open voor staat vind ik toch ook wel belangrijk, ik denk niet dat de ha hier iets mee kan omdat het echt homeopatische is en het overschaduwt mijn dag morgen niet hoor de appeltaart is niet helemaal gelukt maar we doen het er mee hihi

ik moest een staaf in mijn hand houden en de andere hand plat op tafel leggen zei had een soort pen met bolletje vast die ging eerst na een deel van je lichaam via energie buisjes zoals de baarmoeder en dan na mijn hand die plat lag dan ging de meter uit slaan en die bleef steken bij 40 en moest als het goed was tochwel tot 80 a 100 komen en zo gaat ze elk deel van je lichaam na dan komen de medicijnen ook wel korrels genoemd en gaat ze kijken hoe mijn lichaam reageert op die korrels door ook eerst de korrels aan te raken dan mijn hand en dan slaat de meter ook weer uit.

lijkt zo zweveriger dan het is vind ik zelf maar hoop dat het me helpt de droom moet gewoon iets verder uitgesteld worden.

dikke knuf miriam en jij morgen sterkte hoor ook je mannetje
    liefs miriam

14. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    och lieverd wat een schrik! nou wie weet is dit het einde van een tijdperk en kan je lichaam de infectie's aan vechten doormiddel van die korrels! Hoop dat het snel werkt lieverd!

Vind het prachtig schat dat je dat doet. Wij waren er zelf ook zondag bepakt met kaarsen kwamen we daar... lampje brandde al en die van jullie meis ook dus dan is 1 en 1 2 bij mij. Neem ook altijd een kaarsje mee voor Danique. Doet haar lataarntje het nog goed buiten?

hele dikke kus ben trots op jullie!

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja heel goed we zijn heel trots op haar lantaarn en ook heel trots op de vlinder moet ik zeggen daar ben ik ook echt heel blij mee mag ik weten waar je die gekocht hebt?

dikke knuf mij

16. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Ik ben blij dat je vandaag toch positief ingaat, ondanks het slechte nieuws van gisteren en een mislukte appeltaart. Maar goed, als hij maar smaakt, dat is het belangrijkste. ;)

Als ik het goed heb gelezen, dan heb je nu echt besloten om te wachten met opnieuw zwanger worden totdat je de infecties onder controle hebt. Ik hoop echt voor je dat de korrels snel hun werk doen, ook al kan het nog even duren. Misschien kan je lichaam het zo sneller onder controle krijgen dan jullie in eerste instantie denken.

Wat een ontzettend mooi gebaar van jou en Rachje dat jullie ook voor elkaar's baby's een kaarsje opsteken. Dat zal zeker helpen.....

Een dikke knuffel en hopelijk heb je een fijne dag vandaag met een huis vol visite!

Marla,

P.s. dank je wel voor je wensen voor mijn vriend. Mannen lijken hier wel nuchterder in te zijn dan vrouwen. Mijn vriend vertelde dat de dood van zijn vader wat hem betreft niet aan plaats en tijd is gebonden. We gaan vanmiddag even op bezoek bij mijn schoonmoeder. Voor haar is het nu natuurlijk een moeilijke dag.

17. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey Miriam,

ik wil graag nog even op jou verhaal van de natuurgenezer reageren.
    Ik hoop niet dat je het vervelend vind, maar ik wil alleen mijn ervaring met je delen.

Ik ben jaren geleden ook naar zo iemand geweest na het overlijden van mijn vader.
    IK zou ook allerlei infecties hebben en ik moest een streng dieet gaan volgen en moest stoppen met de pil en mocht bepaalde produkten absoluut niet meer hebben.
    Ik ben dat toen ook allemaal gaan doen, maar ik voelde me alleen maar slechter worden.
    Ik voelde me er helemaal niet prettig bij dat ik vanalles moest laten.
    En ik ben er dus mee gestopt, waarna ik me dus daarna weer heel snel goed voelde.
    Ik heb achteraf het gevoel gehad dat ze mij wel vanalles konden "aanpraten"wat ik was tenslotte labiel na het overlijden van mijn vader. Ik geloofde alles wat ze zeiden.
    Maar nadat ik me uit mezelf beter ging voelen, had ik echt het idee dat er "misbruik" was gemaakt van mijn zwakke geest.

Nogmaals meid, je moet doen waar je je goed bij voelt.
    Maar wat anderen ook al zeggen, iedereen draagt die bacterien met zich mee.
    Wie weet wat ik allemaal bij me draag :rolleyes:
    Ik wil je alleen maar vragen om iig goed naar je eigen gevoel te blijven luisteren.
    Als jij je goed voelt om dit te doen, moet je dat zeker doen, maar als je gaat twijfelen, luister dan ook naar je gevoel.

Ik hoop dat het duidelijk is wat ik wil zeggen.
    Nogmaals ik wil je niks opleggen, maar je gewoon een goedbedoeld advies geven.
    Iig heel veel sterkte ermee.
    Ik hoop uiteraard wel, dat als je ermee doorgaat dat het ook het gewenste resultaat heeft.

Liefs en een hele dikke knuffel, Hope

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    marla ben je nog niet bevallen?

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hope dank je wel voor je berichtje

ik heb er een goed gevoel over zeker omdat het ook mijn zusje haar schoonmoeder is dus dat voelt wel veilig.

WEl ben ik me ervan bewust dat iedereen die bactieren bij zich heeft, ik denk dat ze bij mij toch te veel zijn waarom zou het anders drie keer mis zijngegaan en baat het niet schaadt het niet.

ik hoef ook geen dieet of zo alleen maar korrels en die zijn niet chemisch dus denk dat het wel goed zit.

maar ik vind het wel raar hoe dat bij jou is gegaan je denkt dan inderdaad van nou ja zeg het wordt erger en erger en je bent minder sterk dus misbruik van de situatie is dan ook makkelijk en die link leg je natuurlijk meteen ik blijf na mijn eigen lichaam luisteren maar ga dit wel de tijd geven

liefs miriam

20. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    goed van je, ik weet zeker dat je dat zal doen.
    Je komt er wel.
    Sterker nog, je bent al goed op weg.
    Je bent een kanjer he? dat heb ik je al gezegd. ;)

Liefs Hope

Deel Deze Pagina