Hallo allemaal, Even mijn verhaal in het kort. Ik wist vanaf jongs af aan dat ik heel graag moeder wilde worden. Zwanger zijn leek me geweldig... Dus in juni 2015 stopte ik met de pil en in juli bleek ik al zwanger. Nooit verwacht en dolgelukkig maar ook meteen heel erg ziek. Ik dacht na 12 weken wordt het wel beter maar dat werd het niet. Vanaf 18 weken ongeveer mocht ik niet meer zitten en had hele heftige pijn door bekkeninstabiliteit. Daarop ben ik met 38 weken ingeleid ivm zwangerschapsvergiftiging. Na 2 dagen had ik nog steeds 4 cm insluiting en kreeg ik een keizersnede. Alle ellende gehad dacht ik... ik wilde geen visite ontvangen en kreeg steeds meer paniek aanvallen. Tot ik mezelf tegen een boom wilde rijden... toen heb ik hulp gezocht en gelukkig ben ik weer aardig op de goede weg. Klaar met mijn gesprekken en afbouwen met medicijnen. De kleine is net 1 geworden en zou graag eind van de zomer weer willen proberen of een tweede ons is gegund. Ik ben zo bang voor de herhaling van alles eigenlijk.... iemand ervaring? Ik weet wel al de de bevalling een gentle sectio wordt dus daar hoef ik niet echt voor te stressen. Dat scheelt al 1....