ik ben toe aan een nieuwe staafmixer. Welke hebben jullie en raden jullie hem aan of juist niet? (En waarom) Hij zal gewoon doorsnee gebruikt worden. Ik hoef geen baby hapjes meer te pureren, maar nog wel eens soep of tomatensaus of een kruidenmix voor marinade oid. Laat maar weten.
Wij hebben een braun, al heel wat jaren, werkt prima, niet duur en gaat lang mee. Wordt hier ook voornamelijk gebruikt voor soep.
Ik heb al 10 jaar een Philips, zo een van RVS. Bevalt op zich prima, maar laatst was er (voor het eerst) iets mis mee- dat was gelukkig zelf te repareren. De hakmolens die erbij zaten hadden het al wel eerder begeven. Voor erbij had ik ooit een wat simpelere van de Lidl, zo een zonder verschillende standen (op m'n Philips staafmixer zit stand 1 t/m 5 plus zo'n turbofunctie) maar vind die eerlijk gezegd toch beduidend minder goed. Zodra ik weer eens in Nederland ben dan koop ik weer een Philips staafmixer.
De braun heb ik stukgedraaid, ik weet niet eens meer waarop. Nu een krups met 1200w motor, die kan alles aan. Al pureer ik nu vooral soep nu ik een keukenmachine met veel accessoires inclusief blender heb.