Ik hoop het. Ik wilde die bonnen echt gebruiken. En behalve een warmwaterkruik heb ik niet echt iets nodig. Dus het was of deze pan of een kruik hahaha.
Ga je geen souht van krijgen Je moet gewoon soms even jezelf ertoe zetten en uitproberen Probeer echt te denken dat het een stoofpan is waar je niet naar om hoeft te kijken Dus alles wat lekker moet pruttelen gooinje in de slowcooker.
Hoe is de verhouding gas en stroom. Wij koken op gas 5 a 6 dagen in de week. Gemiddeld 40min per keer. Betalen dus best wel wat. Hoe zit het dan met stroom.
Dan moet je even kijken naar de wattage van de pan en dan kan je het zo uitrekenen. Zelf heb ik ook een slowcooker en het is vooral gemak van sommige gerechten!
Hij verbruikt echt heel weinig, 230 watt aan stroom, tenminste de mijne, maar je hebt ze nog lager in wattage
Dus in verhouding goedkoper ook. Ik houd van soepjes en stoof gerechten maar zie het gewoon vaak niet zitten om dat te koken. En hoor dat het binnen 2u klaar is als je wil (incl snijden enzo) dan klinkt het wel goed.
Ik heb hem binnen! Hij is wel een stuk lichter dan ik verwacht had. Morgen hoop ik hem voor het eerst te gaan gebruiken met Marokkaanse witte bonen.
Je hebt een aluminium pan, geloof ik. De zwaardere modellen hebben een aardewerkpan. Veel plezier ermee!
Nee, maar ik weet wel dat Intant pot een goed merk is. En volgens mij ook wel marktleider geweest voordat andere merken met een soortgelijk apparaat kwamen. Verder lees ik dat de binnenpan op alle kookbronnen kan, wat natuurlijk super handig is en hij heeft handvatten, wat ook heel handig is, want ik zit altijd te klooien met ovenwanten bij mijn binnenpan.
Dat klinkt in ieder geval goed. Ik wist al dat de binnenpan op alle kookbronnen kan, want dat is ook belangrijk aangezien wij inductie hebben. En ik had hier al gelezen dat iemand er een had besteld waarvan de binnenpan vervolgens niet op inductie bleek te kunnen. Dus daar had ik al op gelet.
Heel goed, dat is een fijne functie. Mijn ceockpot heeft wel een sauté functie, maar die heeft maar twee standen, dus kan je mindr zelf sturen hoe hard je iets aanfruit, of -bakt. Dus ik hou deze instant pot in gedachten als mijn crockpot het ooit begeeft