Waarom eerst wel en nu niet meer.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fleur, 19 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Zo is het Fleur, laat je maar niet afschepen.
    Ik wens je dan ook heel veel succes, en hoop dat ze je snel verder helpen.
    Liefs Hope

2. Fleur

Fleur Lid

14 mrt 2006
    26
    0
    0
    Verpleging
    Hoi Elmo,
    Mag ik vragen in welk ziekhuis je word geholpen?
    Misschien een optie om daar naartoe te gaan als het niet tever is (al maakt dat voor ons weinig meer uit)

Liefs Fleur

3. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    hoi Fleur,

een vriendin van mij is zo 7 jaar bezig geweest voor haar eerste kindje en zat wel al in MMM, niets leek te werken voor haar, en als ze al zwanger werd ging het steeds mis.
    Toen is ze via via bij een magnetiseur terrecht gekomen en deze man 'behandelde' haar buik, en ze kreeg van hem water mee wat hij ook behandeld had. vraag me niet hoe, maar ze was 2 maanden later zwanger en heeft nu een gezonde zoon. ik weet niet waar je woont maar dit adres is in brabant, mocht je meer willen weten stuur me dan maar een PB'tje.
    mijn schoonzus is na 3 jaar en een kennis na 4 jaar zwanger geworden nadat ze daar geweest waren. zaten ook allebei al in de MMM

kan wel voor je navragen wat en hoe als je het wil weten.

4. Fleur

Fleur Lid

14 mrt 2006
    26
    0
    0
    Verpleging
    Lieve dames,
    Vanmorgen heb ik gebeld voor de alternative genezer gebeld. Ik kan een afspraak maken maar heb gisteren helaas mijn ribben gebroken dus maar even wachten tot ik genezen ben.
    Maar die mensen waren echt super lief en zouden me zo snel mogelijk inplannen als ik weer beter ben.

Liefs Fleur

5. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Beterschap met je ribben, en hopelijk mag je daarna snel geholpen worden.
    Liefs Hope

6. Fleur

Fleur Lid

14 mrt 2006
    26
    0
    0
    Verpleging
    Dank je wel.
    Ik zou graag advies willen hebben. Mijn arts belde net met de mededeling dat ik weer moet beginnen met de pil ivm de pijnstillers die ze me voor hebben geschreven (die ik niet wil innemen want je weet mar nooit). Die kunnen een miskraam en of afwijkingen kunnen vveroorzaken bij het kindje. Ben immers toch al zo lang bezig en nooit raak.
    Wat zouden jullie doen alsof je kun vrijen met een paar gebroken ribben.

Liefs Fleur

7. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Ik begrijp niet helemaal waarom je weer zou moeten beginnen met de pil.
    Om niet zwanger te raken gedurende het gebruik van pijnstillers, kun je toch ook een condoom gebruiken? Of zie ik dat verkeerd.
    Stel je begint nu weer met de pil, wat brengt dat dan weer teweeg als je over een tijd weer stopt?
    Veel sterkte, ik hoop dat je niet al te veel pijn hebt.
    Liefs Hope

8. sim

sim Niet meer actief

meis, wat vervelend van je ribben... ik begrijp ook niet echt waarom je nou aan de pil moet. als dat om de pijnstillers zou ik ook kiezen voor een condoom, als het al lukt om te vrijen met gebroken ribben.. stel je gaat aan de pil, zou je ook weer moeten ontpillen dan? heel veel sterkte en beterschap met je ribben!

9. Fleur

Fleur Lid

14 mrt 2006
    26
    0
    0
    Verpleging
    ja ik snap er ook geen houd van.
    Nu vergeten ze ineens niet dat je het probeert heb trouwns wel even aangekaart dat ik verder wil in de mmm werd weer afgescheept van ja doe eerst maar genezen kom dan nog maar eens terug. gelukkig werd mijn vriend erg kwaad en gooide zo alles op tafel van en nu ga je er maar eens wat aan doen. We moeten volgende week terug komen en hij zal dan een langere tijd voor ons inplannen voor een gesprek ben dus wel reuze benieuwd wat hij zegt.

Liefs Fleur

10. sim

sim Niet meer actief

soms voel je je dan ook echt zo'n nummer, hoe je afgescheept kan worden zeg! lijkt soms wel dat als je de deur nog niet eens uit bent ze alweer zijn vergeten waar je ook al weer voor kwam! goed van je vriend! ze mogen best wel eens merken hoe hoog zo'n wens kan zitten! sterkte meis!

11. Fleur

Fleur Lid

14 mrt 2006
    26
    0
    0
    Verpleging
    ja inderdaad maar ja wat doe je eraan. Ik ga maar kijken van de week of ik niet zonder verwijs kaart een afspraak kan krijgen bij een ziekenhuis een slechter ziekenhuis die ik nu heb kan toch niet volgens mij.

Liefs Fleur

12. Niet meer actief

Laat je niet kennen en kom voor jezelf op.
    Want dit schiet echt niet op.

Liefs Lieve

Deel Deze Pagina