onzekerheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anne5, 21 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne5

    Anne5 Lid

    6 mrt 2006
    84
    0
    0
    Af en toe krijg ik ineens de bibbers. Dan twijfel ik of ik wel een goede moeder zal worden, of ik wel sterk genoeg zal zijn en tegelijkertijd wil ik niets liever en kan ik bijna niet wachten tot ik zwanger ben. Het zullen wel de hormonen zijn, denk ik maar. Herkennen jullie dit?
     
  2. Niet meer actief

    Ik denk dat bijna iedereen dit herkent en dat het JUIST een teken is dat je er goed over nagedacht hebt. Een teken dat je niet alleen de voordelen, maar ook de nadelen ziet en juist dat maakt dat je sterker, denk ik. Hoop ik :)
     
  3. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Anne5 :p dat is heel normaal ;)

    Maar weet je, als je eenmaal bevallen bent nou dat is zo iets moois ;)
    Je krijgt dan zo'n apart gevoel, je kijkt dan naar dat gezichtje en je word helemaal warm van binnen.

    Tuurlijk vind je het nu eng, maar dat heeft iedereen wel, zelfs ik ;)
    Ik ben heb dan al een zoontje van 5 jaar, maar nu ik wer zwanger wil worden is het weer eng en spannend.

    En Anna het zijn ook je hormonen ;)
    Nee het komt wel goed, als je je kindje heb, veranderd heel je lichaam, en dat lichaam zegt MAMA hihihi

    Succes verder :p

    liefs Manon.
     
  4. Niet meer actief

    Hoi anne,
    Ik begrijp heel goed dat je soms de bibbers heb. Wij hebben vorige week besloten na deze strip te stoppen met de pil maar krijgen soms toch ook wel een onzeker gevoel of we het wel kunnen.
    Zelf doe ik binnen werk gehele dagen kinderen opvoeden maar ja dat zijn niet je eigen kids.

    Veel liefs Lieve
     
  5. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Hoi Anna,

    Ik denk ook dat het heel normaal is hoor, ik twijfel af en toe ook of ik het allemaal wel kan... Ik denk dat de perfecte moeder niet bestaaat. Ik denk dat alle papa's en mama's doen waarvan zij denken dat het het beste is voor hun kind.

    Lieve wanneer is jouw strip (eindelijk) ;) op? Ik stop op 10 april?


    Groetjes Tabitha :) :)
     
  6. Hoi Anne5, jaaaaaaa heel herkenbaar. Was al een beetje bang dat ik de enige zou zijn. Toen ik bijvoorbeeld een paar weken terug 2 dagen geveld was door buikgriep, bekroop me opeens de angst. Shit, hoe moet dat als er een baby is die verzorgd moet worden? Kan ik het wel aan om elke ochtend heel erg vroeg op te staan? (ik ben nogal van het uitslaperige type...) Op een gegeven moment wil je toch een kindje en houden dat soort dingen je niet meer tegen, maar die angst zal wel blijven zo af en toe. (over mijn angst voor de bevalling zal ik het maar niet hebben ;))

    Maar goed, dan denk ik maar aan al die andere mama's (en papa's) die al bewezen hebben het te kunnen. Dan kan ik het ook! Toch :(
     

Deel Deze Pagina