Pffff hoop dat iemand hier wat tips heeft hoe ik dit voor de kids zo makkelijk mogelijk maak. Schoonzusje en zwager gaan Maandag trouwen, eigenlijk alleen om alles voor de kinderen geregeld te hebben en dus gratis en zonder al te veel "poespas". Mn vriend is gevraagd om getuige te zijn dus moeten we daar ruim optijd zijn, ze wonen niet om de hoek dus moeten we hier uiterlijk om 6 uur wegrijden. Houd dus in uiterlijk om half 6 de kinderen ( twaalf , tweeenhalf en zestien maanden) uit bed halen en aankleden. Dan dus daarheen rijden en dan kan papa ons daar afzetten om zelf direct met hun mee te gaan naar het gemeentehuis (omdat het gratis is mogen er niet teveel mensen mee) Dan moet ik dus een poging gaan doen de kinderen bij hun thuis zoet te houden met alleen war mensen die ze zo goed als niet kennen (vermoed zwager en schoonzus van zwager verder is er zo goed als niemand uitgenodigd) Dan komen ze terug van het gemeentehuis is de bedoeling dat er een kopje koffie gedronken gaat worden met een stukje taart etc en dan gaan we weer richting huis. Pffff ben blij als het Dinsdag is hahahaha gewone trouwerij ofzo is wel leuk maar eigenlijk gaan we nu dus dit alles alleen overhoop halen voor een kopje koffie trouwen enzo zijn we toch niet bij.... Maar ja is wel de zus van mn vriend Hebben voor t gemak zondag ook nog een verjaardag (oma van mn vriend word 91 dus dan ook al lekker veel onderweg en waarschijnlijk ukkies die later gaan slapen omdat t een heerlijk rommelig dagje is en ze in de auto gegarandeerd in slaap vallen tussendoor.
Zouden ze erg teleurgesteld zijn als je vriend alleen zou komen? En is er anders een mogelijkheid dat jullie de avond van te voren al gaan en blijven slapen of zo? Kan er misschien iemand op je kinderen passen, zodat je die niet mee hoeft te nemen? Ik vind het nogal een gedoe hoor, vooral als ze het alleen maar doen om alles goed geregeld te hebben.
en als je ze met pyjama en al lekker rustig is de maxi-cosi zet? kunnen ze nog even lekker in de auto slapen...kleed je ze bij je zwager om? heb je meteen een beetje je tijd gevuld daar...
Ik zou ook zonder kinderen gaan.(of misschien alleen met de oudste en de twee kleintjes thuis laten) De kids hebben er zelf helemaal niks aan en waarschijnlijk zijn jij en je vriend een stuk meer ontspannen en gezellig als de kindjes lekker thuis zijn met bijvoorbeeld een oma die de avond van te voren is blijven slapen...? Succes!
Ik vind het ook wel een hoop gedoe. Zou inderdaad kijken of je geen oppas kunt regelen. En anders zou je ze lekker in de auto laten slapen. Neem wat speeltjes mee om de tijd te doden. Niet gaan lijkt mij geen optie.
Ik zou ook zonder kinderen gaan. Het lijkt me ook niet zo tof om 3 kinderen te moeten gaan vermaken (die al niet zo vrolijk zijn) bij mensen waar ze niks hebben..
Bedankt voor al jullie reactie,s Is nog even een aardig puzzeltje geweest, zoontje krijgt nog BV en dochtertje is op t moment behoorlijk eenkennig dus oppas regelen werd ook een beetje lastig. We hebben nu besloten dat mn vriend 's ochtends vroeg daarheen gaat en daarna terug naar huis komt om ons op te halen en dan gaan we daar met elkaar even koffie drinken en taart eten. Dan is het minder druk op de weg dus is goed te doen voor mn vriend en voos schoonzusje en zwager maakt het weinig uit want we zouden toch niet bij de trouwerij zelf kunnen zijn.