Vanaf morgen ben ik oppasmama van een meiske van 6 jaar! Harstikke leuk! (en verdien dr ook nog wat mee) Het gaat om de volgende tijden: maandag 16:15 - 17:00/18:00 dinsdag 15:00 - 17:00/18:00 woensdag 12:00 - 17:00/18:00 donderdag 15:00 - 17:00/18:00 vrijdag 15:00 - 17:00/18:00 Ik moet haar steeds van school ophalen ook. De dagen liggen aan het werkschema van haar moeder, die in de zorg werkt. En hoe laat ze opgehaald wordt (5 of 6 uur) ligt aan hoe laat haar vader hier is ivm zijn werk op de weg (files). Ze zijn hier gisteraaf geweest (dochter ook mee) ..harstikke leuke mensen en een leuk meiske hoor....leuk voor alyssa ook trouwens... Nou ben heeeeel benieuwd hoe deze ervaring gaat worden
Ze hebben mij vandaag ook gebeld of ik gastouder wil worden. Ik ben nog aan het twijfelen, weet niet of ik hier wel geschikt voor ben.. Maar voor jou: gefeliciteerd! hoop dat het leuk wordt! Groetjes Kalush
haha thanx en ik kan zeggen; doen! Harstikke leuk! Mijn dochter vond het ook reuze gezellig...wel lache trouwens mijn dochter speelde steeds de baas (en ze is 3,5jr jonger dan dat meisje) LOL Ze zaten samen te spelen en te lachen en hielden mekaars hand vast in de auto..zo leuk! Was echt gezellig!
Wat leuk! Hihi schattig dat ze goed met elkaar kunnen. Is ook altijd maar afwachten. Maar vaak vinden die kleintjes dat volop leuk.