Wat ik hier zo irritant aan vind is dat er dan word gezegt dat je "niet goed gelovig" bent als je het niet doorstuurt... Dan wil je niet ervoor uitkomen dat je christen bent.... Nou ik ben wél christen en er ontzettend trots op en blij mee, en wil er graag voor uitkomen, maar niet zo. Als ik op die manier moet laten zien dat ik het ben dan vinden mensen het alleen maar irritant. Ik sta ervoor dat ik het ben, maar als iemand het niet wil horen houd ik mn mond, wil en ga mensen niets opdringen.
Och, dat ik niet goed gelovig zou zijn kan er maar 1 over oordelen Maar weer terug naar FW. FW.. FW... FW....
Stuur ze nooit door... heb zo'n gruwelijke hekel aan die dingen.... Ook van we wensen je al het goeds toe, maar als je deze mail niet doorstuurd zal je enorme pech krijgen..... Nou fijne "vriend" die mij opzadelt met een hoop pech..... Wij hebben vroeger thuis trouwens ook wel eens van die enge kettingbrieven op papier in de bus gekregen.... met allerlei ongelukverhalen erin.......
Als je niet doorstuurd heb je geen vrienden of ben je geen goede vriend... ook zo ergerlijk...:x Maar goed, waar blijven de mensen die wél doorsturen?? Of durven ze niet meer.....
Yeah right, alsof dronken lui niet gaan rijden omdat wijj allemaal dit mailtje doorsturen... Trouwens die tekst is ook niet echt abn volgens mij.... Het feit dat ze ook op je gevoe spelen vind ik zo mega irritant.... "verwijder m en doe alsof het je niet raakt"....mmm ja natuurlijk... (en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat je olgens mij niet in een kist kankijken als je geen famili bent maar goed...)