Ik ben al een tijdje op zoek naar ladeverdelers voor in m'n keukenlades. Ik heb namelijk 2 lades van 1.20 breed en 30 cm hoog. Nu liggen alle spullen er los in, maar dat wordt een enorme puinhoop (alles schuift door elkaar). Ik wil er dus graag iets in, waarmee ik alles netjes kan sorteren. Bij Ikea hebben ze wel zoiets, maar dat pas volgens mij alleen in Ikea kastjes. Dat moet je namelijk vastklikken op een buisje, en dat hebben mijn lades niet. Weet iemand een goede oplossing voor mij?
Bij blokker hebben ze verschillende dingen. Ze hebben allemaal maten losse bakjes, die kun je dan volgens mij aan mekaar vastmaken. Zo kun je het precies zelf samenstellen zoals je het handig vind. Ze hebben ook baken van curver die kun je aan beide kanten uitschuiven zodat je de goede maat hebt. Die zijn niet zo breed als jouw la maar dan kun je er misschien 2 naast mekaar doen.
Ja, die bakken van de Blokker heb ik ook in m'n "gewone" keukenla, maar die zijn te laag voor m'n diepe la. Of hebben ze ook diepe bakken?
Dat weet ik eigenlijk niet. Misschien die losse bakjes wel? Die hebben ze in verschillende maten, maar durf niet te zeggen of daat ook hoge bij zitten.