Hoi, In één van de berichten kwam voorbij dat het jammer was dat de Disney Avatars er niet meer waren. Ik heb net de Disney Avatars weer toegevoegd. Hoe plaats je een avatar in je profiel? Ga naar je gebruikerspaneel en klik op het tweede tabblad profiel. Selecteer daar (links) de 3e optie 'Avatar'. Wanneer je de avatar op je computer hebt staan of op een andere website kun je 'm naar deze site kopiëren maar om de galerij te bekijken klik je op de button 'Galerij weergeven'. Selecteer hier de avatar die je wilt gebruiken en klik op bevestig. Jan
Mijn oude avator had ik niet meer in mijn computer, dus die ben ik kwijt. Is die nog terug te halen? Als ik een nieuwe avatar wil uploaden, moet ik de afbeelding verkleinen. Voor de vernieuwing van deze site had je in de linker balk een optie foto verkleinen, maar dat kan ik nu nergens meer vinden. Er staat wel een nieuw topic over, maaar daar staat de oplossing ook niet bij (alleen dat het al is opgelost). En die is al gesloten. Dus: hoe doe ik dat?