hoi ik geeft borstvoeding maar in flesjes ik kolf af omdat aanleggen door mijn grote bortsen niet kan maar wel genoeg melk aanmaak kleine man krijgt 6 a 7 voedingen perdag en drink goed veel poep luiers en plas luiers alleen mijn kleine knul spuugt bij elke voeding zoveel weer uit das volgens mij niet gezond weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat er meer voeding in blijft ? want als kleine man heeft gespuugt heeft hij gelijk weer honger en soms weet ik dan niet of goed is om maar weer voeding te geven iemand tips of die dit ook heeft sorry ben woord blint en weet soms niet hoe je sommige dingen moet schrijven groetjes dani en quinten
Hee meid, Nog gefeliciteerd met je zoontje!! Allereerst, ook met grote borsten kun je gewoon borstvoeding geven hoor, misschien een idee om een lactatiekundige in te schakelen die je kan helpen bij het aanleggen, daar is je kleine echt nog niet te oud voor. Hier 80E/F en gaat prima. Hoeveel krijgt je zoontje per flesje? Het kan zijn dat hij teveel krijgt waardoor hij spuugt. Het kan zijn dat hij gewoon veel spuugt of dat hij misschien reflux heeft. Heel veel kindjes spugen, dat is normaal. Zolang hij er verder zelf geen last van heeft is het ook niet erg, alleen lastig.
Hallo, Hier een cupmaat van h en gefe ook gewoon bv. Nu al bijn a5 maanden. Hier juist kolven minder door de groet van mijn tepels. heb ook ene rgote maat kolfcup. Ik heb veel tips gehad van lactatiedeskundige en kraamhulp. Je zou er iemand naar laten kijken en meestla wordt een deel ook vergoed door de zorgverzekering en in Kampen bij icare gratis als je er lid van bent. Is een zorginstelling. Misschien doe je tevee in het flesje? Je moet het gewicht keer 150ml doen en dat delen door het aantal voedingen. Mijn zoontje krijgt 120 ml in de fles en is iets meer als 5 kilo. Het is niet zoveel als flesvoedig he. Succes en zou er achteraan gaan, want het leuke van bv is het huis op huis contact! Gr Gaby