waarom geef jij potjes of zelfgemaakte hapjes

Discussie in 'Voeding' gestart door Angel Eyes, 20 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

waarom geef jij potjes of zelfgemaakte hapjes

1. ik geef potjes, want lekker makkelijk

2. ik geef potjes want die zijn beter

3. ik geef potjes omdat meer keuzes in is

4. ik geef potjes omdat.......

5. ik combineer potjes en zelfgemaakte hapjes

6. ik geef zelfgemaakte hapjes want gezonder

7. ik geef zelfgemaakte hapjes want goedkoper

8. ik geef zelfgemaakte hapjes want........

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik maak zelf groentehapjes. Ik maak voor 5 dagen groente hapje en ik vries het in. Ik vries alles in Via bekers van avent en ik warm het op in flessenwarmer.

ik vind het zo makkelijk en goedkoper :)

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Angel eyes.ik doe precies zoals jij! Idd, als ze in het begin nog zo weinig eten zijn ijsblokjesvormen een uitkomst!
    Duurde hier wel even voordat ze goed groente ging eten, stond ik me uit te sloven in de keuken, kreeg een opgetrokken neusje haha..maar nu smult ze van alles! Er is werkelijk niks wat ze niet lust, daar heb ik geluk mee! Ze krijgt nu wel duidelijk haar voorkeuren, leuk om te zien!
    Bijkomend voordeel is ook dat het goedkoper is, en we moeten hier een beetje op de centen passen duss..

3. Mamariek

Mamariek Actief lid

6 aug 2007
    201
    0
    0
    Bussum
    Ik combineer eigenlijk alles. Soms een potje, dan gepureerd vers en soms a la rapley (het meeste fruit). Moet er zelf zo aan wennen dat hij meteen moet eten als ik thuiskom van werk en dan nog koken, dat red ik gewoon niet! Soms ga ik ijverig aan de slag en vries ik het in, maar ik heb een hele kleine vriezer...er ligt me een hele mooie pompoen aan te kijken dus die ga ik morgen eens klaarmaken (voor het eerst van mijn leven :-D). Stukken en gepureerd, mag hij zelf kiezen.

4. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb altijd alles vers gemaakt in de Babycook. Ik vind de structuur en smaak van zelf gemaakt eten beter dan die van potjes. Ik heb één keer een potje gegeven en ook zelf geproefd, blegh!

Nu eet Emme bijna altijd met de pot mee.

Pim

5. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    ik gebruik ook een stomer (geen babycook) is zo gepiept.

6. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Hier kreeg Yildiz vanaf het begin eigen gemaakt, niks geen potjes ik heb het idee dat het helemaal niet gezond is en zoveel moeite is het niet om voor der te koken.
    Nu eet ze alles mee met de pot , lekker makkelijk.
    Soms krijgt Yildiz natuurlijk een potje als we ergens zijn of uit eten.

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle heeft gisteren voor het eerst zelfgepureerde worteltjes gehad en hij vond het helemaal niks! Ik was zelf niet thuis, want ik moest werken, maar mijn man heeft zich rotgelachen..

hapje wortel... pft, pft pft... Nog een hapje wortel... pft pft pft.. wheeeeh!

Hij heeft Jelle toen maar een potje bruine bonen gegeven en dat heeft hij helemaal op...

*mama verdrietig* Mijn kookkunst word niet gewaardeerd! :)

8. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik geef geen potjes.
    We eten hier volgends de rapley-methode.

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

@bluesky. De eerste groente die Dano heeft gekregen waren ook worteltjes. de eerste keer was heel apart, niet echt gecharmeerd, maar als je dit een paar dagen volhoudt dan komt het vaak wel goed. wat ik sowieso doe is wat melk erdoorheen, die smaak herkennen ze wel.
    bij de bloemkool doe ik rijstepap doorheen, soort van bloemkool met een papje idee. dat gaat er in als warm brood.

Deel Deze Pagina