vond het een heel naar idee om mijn kindje aan mijn borst te leggen, daarbij ook een borstverkleining gehad dus het was maar de vraag of het uberhaupt zou lukken met bv. daarbij , ik heb gewoon helemaal niets met borstvoeding, vandaar dat wij vanaf de geboorte de fles zijn gaan gegeven en dat bevalt tot nu toe nog steeds perfect. joyce
Om heel eerlijk te zijn; ik heb er gewoon helemaal niks mee...het lijkt me helemaal geen fijn idee, en ik word eigenlijk een beetje benauwd bij de gedachte...
Ik ben begonnen met borstvoeding en dat ging eigenlijk heel erg goed, maar na 6 weken kwam demi om de anderhalf a 2 uur en toen na 4 dagen hield ik het niet meer vol. Demi was veel aan het huilen omdat ze honger had en ik denk dat doordat ik zo gestrest werd mijn bv ook terug liep. Toen ben ik overgegaan naar fv. Ik heb altijd gezegt dat ik graag lang bv wilde geven ,m aar wel zolang het nog leuk is.
Mijn man wilde ook graag iets kunnen doen met de voeding. Hij geniet er elke keer weer van om Zoë haar flesje te doen. Bovendien heb ik er zelf een 'gatver'gevoel bij.