Dinsdag 27 november eerste dag van ongi. Ik heb vrijdag 7 dec een posi ovutest (CD11) gehad en dit weekend flink aan de klus geweest. Hopelijk met goed resultaat! Mijn cyclus is 27 of 28 dgn. Als ik dan vrijdag een posi ovutest heb gehad, word mijn cyclus dan korter? Wanneer denken jullie dat mijn NOD is? Heb nu 28dgn aangehouden en NOD 25 december! Nu heb ik 2 mnd geleden ook ovutesten gebruikt en had toen op zaterdag 13 okt (CD12)een posi ovutest en ben toen dinsdag 30 okt (CD29) ongi geworden. Heb ik gewoon een langere LF? Snap het niet helemaal.
Normaal gesproken als je ovu test positief is springt je ei binnen de 48 uur. Maar een positieve ovu test is geen garantie natuurlijk. Maar even ervan uit gaande dat dat wel allemaal zou werken hoe het moet, dat zou je dus uiterlijk de 9e dec je eisprong hebben gehad op cd 13. Je LF kan iets verschillen per maand, maar hou 14 dagen aan vanaf je eisprong, dat is een gemiddelde. Snap je het nog?hihi Succes
Hoi Julia Luteale fase kan wat wisselen hoor, is heel normaal. Zolang het maar tussen de 10 en 18 dagen is ongeveer. Hopelijk was het een vruchtbaar klusweekendje dus!
haha...euhm geloof dat ik het een beetje snap.... de vorige maand had ik dus een LF van 16 geloof ik! Maar als ik nu dus 14 dgn aanhoud vanaf 9 dec is mijn NOD dus 23 dec als ik het goed begrijp?
Dat heb je goed, maar nogmaals het zijn gemiddelden. Zolang je niet heeeeeeeel zeker weet wanneer je ei sprong is geweest moet je daar rekening mee houden.
Alvast bedankt voor jullie reactie, we blijven hier lekker genieten van elkaar en duimen voor een mooie kerstbeeb... Nu 2 wkn op de wachtbank!