buzz/mura

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Amfy, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik moet echt een nieuwe kinderwagen ik ben de speedi nu al zat!
    ik heb nu nog 2 kinderwagens over die manlief ook mooi vind ;)

dat zijn dus de mura en de buzz.

het belangrijkste:

*hij moet echt helemaal recht op kunnen (en dus niet half hangend zoals die speedi)
    *hij moet met 1 handeling in ligstand kunnen niet met een hoop getrek aan banden etc.
    *hij moet normaal op te vouwen zijn niet te groot! we hebben ruimte zat achterin maar er moeten meer spullen mee;)
    *hij moet toch wel een aantal jaar mee kunnen gaan (zit gedeelte)

wie kan mij overtuigen

of de mura of de buzz
    en dan 3 of 4?

kom aub niet aan met een bugaboo of een mutsy want daar heb ik niets aan. hoe mooi ik zo ook vind. ik krijg man lief noooooooit zover;)

2. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    wij hebben een buzz.. en hij bevalt erg goed.. is makkelijk in elkaar te klappen, ligt gewicht onderstel..
    alleen is onze man nog niet oud genoeg om hem rechtop in de buggy te zetten, maar mijn zus heeft ook een buzz, en volgens mij, maar ik weet het niet helemaal zeker, kan hij helemaal rechtop!

3. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Wij hebben de Mura en die bevalt heel goed! Is superklein op te vouwen en kan bij ons makkelijk in de auto en hal.
    Evy zit er geweldig in met het "stuurtje". Hij is wel zwaar om in de auto te tillen. Met 1 hendel kan de zitting naar je toe of van je af plaatsen en met 1 hendel kan hij in zit, lig stand. Maar dan moet je inderdaad wel de riempjes iets aanpassen. Maar dat is zo gepiept hoor.
    Alleen de overkapping is wat klein, maar volgens mij hebben ze die in de nieuwe versie groter gemaakt.
    Jemig, ik kan zo in de reclamefolder ;)

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij hebben ook een Buzz3 en die bevalt prima! Wagenbak voor de eerste maanden, daarna buggygedeelte naar de toe en kan helemaal plat of semi-rechtop en daarna van je af en helemaal rechtop. Mijn dochtertje is nu 2 en zit er nog prima in en wij hebben de versie van 2007 en toen was er nog niet eens zo;n XL-seat, want nu kunnen ze er nog langer in!

5. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    mura 4.

Deze hebben wij ook besteld. Hij lijk me ideaal. (we hebben hem nog niet ingebruik)

Het leek mij wel handig dat de zitting een stoeltje is en door het stuurtje zakt de kleine niet omlaag.

succes met het maken je keuze.

6. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    wij hebben de mura 3 en ben er helemaal blij mee..
    super makkelijk in en uit elkaar..
    zit gedeeltemakelijk te verstellen ..
    rijden vind ik super , eigenlijk over al in het bos en op het strand het is geen probleem voor de mura..

7. greetie

greetie Actief lid

16 sep 2009
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben de buzz 3, nieuw model van 2010! Heel mooi, heel compact, kan goed ingevouwen, en pompt vanzelf weer open, niet zo heel zwaar , en we zijn super content :) vind ze net iets mooier dan de mura... ma dat is smaak eh!
    veel succes met de zoektocht! x

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

mijn oog is inmiddels gevallen op de mura 3 botanic luxury die vind ik echt heel gaaf. helaas is die pas in december leverbaar.

vriend heeft toch ook de voorkeur voor een mura. vind hel net iets mooier

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier ook de Buzz 3. Ben er erg blij mee!
    Is makkelijk te verstellen van zit- naar ligstand en andersom. Makkelijk in en uit te klappen, compact en licht. En stuurt lekker licht! Vind hem ook mooier als de Mura ;)

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb hem en de zitbak staat op zolder dus als je hem een keer wil bekijken of uitproberen, ben je welkom ;)

Ook als je hem niet wilt bekijken of uitproberen trouwens :p

11. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ik vind de mura verreweg de mooiste kinderwagen die er op de markt is. Wij hebben die dan ook besteld.. Krijgen m ook in december..

Deel Deze Pagina