waarom geen duidelijk antwoord?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door nela jana, 8 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nela jana

nela jana Lid

15 sep 2007
    23
    0
    0
    Didam
    Ik ben afgelopen donderdag voor een termijn echo bij mijn verloskundige geweest. Uitwendig was het niet goed te zien, lag nog te diep zei ze, dus inwendig. Ook hier was nog niets te zien. Of het mogelijk was dat ik nog niet zo ver ben. Nou heb ik 21 september jl. positief getest, dus kan het mijn inziens niet dat ik minder ver ben. Als antwoord krijg ik, dat ze met zekerheid niet kan zeggen dat het mis is, en dat ik 12 november om 15.00 uur terug moet komen voor een vervolg echo. Eigenlijk heb ik mezelf al helemaal ingesteld op het feit dat ik niet zwanger meer ben, hoe moeilijk dat ook is. Heb afgelopen zaterdag en zondag, alleen s'ochtends wat bruine afscheiding gehad en een sliertje helder bloed, dus ik dacht nu zal het wel komen. Daarna weer niets gewoon witte afscheiding, wat is het nu. Dan toch nog zwanger ? die onzekerheid is mij langzamerhand gek aan het maken. Ik weet ben niet de enige die dit heeft. Maar waarom kan ik geen duidelijkheid krijgen. Kan iemand mij wat wijzer maken?

Nelleke

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Nelleke,

het klinkt niet echt heel gunstig vind ik, vooral niet als je inderdaad 21 sept een positieve test had. Bij 9 weken zou je toch al wel heel wat moeten kunnen zien. De reden waarom niemand je nu iets zinnigs kan zeggen is omdat we niet weten hoe het zich ontwikkelt. Daarom moet je na 2 weken terug komen. Zit het goed, is het vruchtje mooi gegroeid en kun je het nu wel duidelijk zien. Zit het niet goed zie je hetzelfde beeld of nog minder. Het bloedverlies dat je hebt gehad zegt niets over een evt miskraam. Dat kan wel eens voorkomen. Dus je zult helaas toch moeten afwachten tot volgende week. Sterkte en ik duim voor je.

Groetjews Brigitte

Deel Deze Pagina