Geen fles willen maar wel andere dingen

Discussie in 'Voeding' gestart door Pioen, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Hoi allemaal!

Ik denk dat het te maken heeft met dr tanden maar t volgende is vandaag aan de hand:

Vanmorgen ging de fles wel redelijk goed, ze liet wel ongeveer 50 cc staan.
    Fruit ook prima, maar de fles om 12.00 wilde ze pertinent niet.
    Ze heeft nog nooit brood gegeten maar ze keek me het brood uit de mond, dus ik heb een boterham in kleine stukjes gedaan en die overgoten met wat flesvoeding, dit ging er met gemak in!:$
    Nadien dus ook geen flesvoeding, ook niet een klein beetje. Ze schud al met dr hoofd als ze de fles ziet.
    Dus net nogmaals geprobeerd, nee hoor ook niets, terwijl de halve liga echt verslonden werd. Mijn kopje thee wilde ze ook graag, dus wel uit een beker maar niet uit de fles. Ze heeft hiervan een paar slokjes gehad.
    Nu ben ik benieuwd hoe t straks gaat, ze moet dan nog dr groente en vanavond nog een fles. Wat zal ik dan eerst geven straks, groente of toch een fles om aan haar hoeveelheid melk te komen?

2. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ik zou haar lekker groenten geven en melk uit een beker. Laat haar dan maar proberen te drinken met beker. Blijkbaar wil ze dat graag en zo krijgt ze toch wat binnen! In groenten zit trouwens ook vocht he?

3. bianca1711

bianca1711 Actief lid

10 dec 2006
    132
    0
    0
    vve medewerker
    hoofddorp
    let wel op je vitamine D.
    Als ze minder als 500cc melk binen krijgt moet je 5 of 10 druppels vitaminde D geven

probeer het idd uit een beker, misschien wil ze dit wel
    en brood idd in haar melk dompelen krijgt ze toch melk binnen en brood:"D

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    probeer de melk inderdaad eens met een beker of tuitbeker aan te bieden. misschien wil ze de melk wel, maar de fles niet. hoe ging t verder vandaag?

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Hihihi, wat een snelle tante!
    Sommige kinderen zijn echt heel duidelijk aan vast voedsel toe, en jouw kleintje is daar een goed voorbeeld van.
    Maar het kan ook best zijn dat het morgen weer anders is.
    Gewoon een beetje kijken dat ze aan het minimum van haar melk komt, dan kun je haar zo iets erbij geven van brood, fruit of warm eten.

Tjonge, het echte baby-achtige is er dus al af. ;)

Deel Deze Pagina