Wanneer temperatuurstijging verwachten?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door liefebees, 7 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Eergisteren had ik een positieve ovulatietest. Gisteren nogmaals getest en in de ochtend leek hij nog positief, 's middags weer getest en die was echt negatief. Die van de ochtend was overigens wel wat lichter als die van eergisteren.
    Nu verwachte ik eigenlijk vanmorgen wel een temp stijging maar nee.. temperatuur is nog net zo laag als gisteren!
    Kan ik alsnog een eisprong krijgen/hebben gehad of had mn temperatuur dan al omhoog moeten zijn?

My Ovulation Chart || Ovulation Chart

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Het zou heel goed vandaag kunnen zijn of misschien is het vannacht of gisteravond geweest. De temperatuur stijgt 12 tot 24 na de eisprong pas. Dus ik zou voor de zekerheid vandaag nog even aan de bak gaan ;)

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hm toch geen eisprong of is er nog kans? Kunnen jullie meekijken naar mn kaartje?

4. Yris

Yris Niet meer actief

Ik denk dat je vandaag de eisprong hebt.. pas na 3 hogere temperaturen geeft FF je eisprong aan :)

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hm maar mijn knal ovu test was woensdag, dan zou mn eisprong inmiddels al wel geweest moeten zijn?
    Of kan hij bijv gisteren ofzo wel geweest zijn maar dat je temperatuur maar geleidelijk omhoog gaat?
    Ik vond die 0,1 graad stijging van vandaag zo weinig nl..

6. Yris

Yris Niet meer actief

gisteren kan idd ook nog.. even kijken wat je temp morgen doet

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Helaas... vals positieve ovutesten dus, want geen eisprong te bekennen. Weer een temp daling vandaag.

8. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Hallo,
    Ben even mee aant kijken op je kaartje..
    Kan het niet zijn dat vandaag je eisprong is?
    Want bij de meeste ovulatietesten staat wel dat je eisprong 24 tot 48 uur na de positieve test plaatsvindt.. Maar k heb pas geleden van iemand op het forum gelezen, dat zij soms op dezelfde dag van de positieve test dr ei had, maar soms ook pas 3-4 dagen daarna... dus dat die 24-48 uur een gemiddelde is.
    Welke ovulatietesten heb je gebruikt?

Ik had ook vorige week dinsdag een positieve test, woensdag washij weer lichter..
    Op donderdag had ik een lage temperatuur, en vrijdag was mn temp. pas weer hoog.. dus 3 dagen na de positieve test.
    Misschien is je ei dus gewoon wat later geweest..

En bij een innesteling kan de temperatuur ook weer dalen, maar dat lijkt me wat vroeg op 4 dpo (als je test juist was).

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Summer ik heb geen idee meer wat ik moet denken.
    Ik heb de ovu testen van zwanger&kids gebruikt, heb ik vorig jaar ook gebruikt voor ons 1e kindje en vond het altijd wel duidelijk.
    Naar mijn idee was de test van woensdag echt positief, duidelijk een donkere teststreep.

Ik kan weinig doen dan afwachten en doorgaan met tempen denk ik. Of zal ik ook nog weer ovutesten gaan doen?

Ik duim voor jou dat het raak is bij jullie deze ronde!

Deel Deze Pagina