Goedemiddag Gisteravond kreeg ik inene erge buikpijn en ben maar naar de wc gerend en daar moest ik dus gewoon nodig even poepen toen ik van de wc afkwam weer buikpijn! ben toen maar weer gegaan en toen diaree daar zaten witte vlokjes in.. misschien van iets verkeerds gegeten te hebben maar ik schrok wel. toen was de buikpijn over en gingen we gezellig met de auto richting mijn moeder dat is iets van 10 minuutjes verder op en al die 10 minuutjes heb ik dus steken gehad boven me vagina en onderbuik en kon het wel uitschreeuwen hoeveel pijn dat deed.. heb verder ook de neiging ghad over te geven zo'n druk dat het gaf. eenmaal bij me moeder ben ik naar de wc geweest en daar nog een beetje diaree.. en later weer naar de wc maar toen last van harde poep. toen ik later naar bed ging ben ik een aantal keren wakker geworden door wat steekjes in me onderbuik. nou vind ik de steken niet zo erg! zolang het maar goeie zin heeft!? nu voel ik afentoe gewoon nog beetje zeurderig gevoel in me onderbuik en juist een steekje vind ik erg fijn want dan weet ik dat er wat gaande is van de zwangerschap.. of heb ik dat nou helemaal verkeerd? had trouwens ook onder het plassen gister dat ik inene heel veel plaste dus in een boogje zegmaar dus dacht gelijk dat er iets mee ging, krijg er allemaal zulke rare gedachtes bij. wat heeft dit nou te betekenen gewoon een buikgriepje misschien? en die steekjes van snachts? ik hoop de groei van de Baarmoeder Groetjes
Hoi fayy, Ik denk niet dat het met de zwangerschap te maken heeft. Maar dat je inderdaad een buikgriepje hebt of iets verkeerds hebt gegeten. Hoe is je stoelgang normaal? Omdat je namelijk van dun naar harde ontslasting ging kan het wijzen op obstipatie en heb je zo'n krampen omdat je darmen moeite hadden met het te laten passeren. zorg dat je je stoelgang zacht houd door goed vezels te eten en veel te drinken! Imke
dan denk ik ook dat dat het was hoor ik zal genoeg vezels eten! heb het nu ook niet meer hoor.. mijn stoelgang is altijd goed behalve gister dan . heb wel en dat voelde ik net ook.. krampen in me buik onderin..niet echt heel pijnlijk maar zeurderig en vannacht dus ook afentoe een steek en nu ook afentoe.. maar dat hoort erbij denk ik.