Beste, Aangezien ik mijn eisprong met ovulatietesten niet heb kunnen vinden, heb ik mijn donor maar op dag 36 laten komen, want die dag had ik erg rekbaarslijm en voelde het allemaal glibberig aan van onder... Ik had ook een apart gevoel van binnen, een heel gelukkig gevoel. Vanaf dag 38 verloor ik helemaal geen slijm meer. Op dag 43 en op dag 45 verloor ik wat oud bloed. Op dag 43 was het een klein bruin restant slijmpropje en meer niet en op dag 45 was het een sliert oud bloed. Sinds eergister op dag 44 heb ik een drukkend gevoel in mijn lies en spelden prikjes bij mijn schaambot. Vandaag ben ik op dag 46 en 10 dagen na de inseminatie. Zou het kunnen zijn dat het een innestellingsbloeding is of heeft het meer weg van een ovulatiebloeding (nog nooit gehad, dus weet ook niet hoe het eruit ziet) Wel had ik al een predictor early test gedaan (met middag urine en ondertussen bijna 2L water op) en die was negatief. Ik hoop dat ik via jullie meer duidelijkheid krijg.
Vanmorgen bruin slijm en daarna roze slijm verloren. Tot een uur of 11 verloor ik dat roze slijm en dat is nu weer veranderd in bruin.
Sinds 15:00 gister heb ik helemaal niks meer verloren. Het is veel te weinig voor een menstruatie, ik heb nog geen eens maandverband nodig gehad. Terwijl ik altijd hevig menstrueer. Conclusie: in 5 dagen tijd ben ik 5 wc beurten echt wat verloren (bruin / roze slijm). Het was telkens maar een draadje of een propje bruin slijm, behalve gister. Toen was het gewoon een veeg heel licht roze slijm zonder stolsels en zonder kramp. Stel het is innestelingsbloed, wanneer zou ik dan mogen testen? Is dat ongeveer 7 dagen na het roze verlies? Groetjes en alvast bedankt!
Hoi RomyAtilla, je zit nu op 15 dagen na de inseminatie, dus je zou kunnen testen. Het roze verlies is niet een duidelijk signaal vanaf wanneer je kunt rekenen om te testen omdat je gewoon niet weet of het een innestelingsbloeding is geweest of niet. Spannend en ik duim voor je! Groeten Brigitte
Hoi hoi, bedankt voor het bericht. Nadat het weer was gestopt. Is het 2 dagen later in alle hevigheid terug gekomen, maar dan als een echte menstruatie alleen zonder pijn en zonder stolsels. Op naar de volgende maand! Oja nog 1 vraagje: sinds mijn miskraam in mei, kan ik op de Sensitest ovulatietest mijn eisprong niet meer vinden, kan dat door een hormoonsverandering zijn? En zouden andere ovulatietesten misschien wel werken? Groetjes, Romy
Hoi Romy, het kan zijn dat na een (al dan niet goede) zwangerschap je hormoonhuishouding een beetje is veranderd en je wellicht eerder of later je eisprong hebt. Ik denk dat het zeker aan te raden is om eens een ander merk te pakken. Wellicht scheelt het toch wel. Groetjes BRigitte