hoi meiden in mijn ene topic schrijf ik over welke voeding. maar ik ben nog wat vergeten te melden. mijn zoontje krijgt nog steeds flesjes van 100cc. hij kan geen grotere flesjes hebben dan geeft hij heel veel voeding terug . soms lukt het om 135 cc te geven maar doe ik dit te vaak dan gaat dit mis. zijn schema nu is: rond 8 uur 135 cc rond 11 uur 100cc rond 2 uur 100cc rond 5 uur 100cc rond 8 uur 100cc rond 12 uur 135cc voor de nacht het lukt ook niet om minder flesjes te geven van 135cc en dan om de 4 uur de fles dit vind hij niks en geeft heel veel terug. kleine man is 4,5 kilo al en moet eigelijk al flesjes van 165cc krijgen maar hij kan de 135 nog niet eens aan. verder komt hij nog wel aan en groeit hij ook prima hij heeft al maatje 62 en is nog geen 3 maanden dus dat doet hij wel goed. maar zit tog wel met die hoeveelheden van ze flesjes. wie heeft hier ervaring mee? heb graag tips . groetjes danielle en quinten
Ik zou het even zo laten en evt even overleggen met het cb, maar als hij gaat spugen van meer voeding dan schiet dat dus ook niet echt op! Mijn dochter(oudste) heeft ook een hele poos op 100cc gezeten en dan telkens 3 uur ertussen, op een gegeven mment kon ze meer hebben en ging ze er zelf langer tussen laten. Mijn jongste dochter werd geboren met 4,5 kilo en maat 62 wel grappig!Maar die spuugde ook veel en vooral veel opboeren met de nutriton ging dit beter, maar las in je andere topic al dat je de nutriton niet graag geeft he?
Mijn kleine man is ongeveer een week jonger dan de jouwe maar drinkt ook niet zoveel. En volgens de schema's van mijn cb is dat prima hoor! Ik geef 5x 150ml met 5 schepjes (7u-11u-15u-7u-23u) en drinkt echt niet alle flessen leeg. Soms geef ik de volgende voeding dan 30ml en een schepje extra, maar ook dat drinkt ie bijna nooit leeg. Volgens mij krijgt jouw kleine uk dus helemaal niet zo heel erg weinig! Wellicht 5 voedingen proberen?