Ontzettend beweeglijke baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantal29, 25 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Onze kleine meid is nu bijna 3 weken oud. Het is een superlief en tevreden kindje die alleen maar huilt als ze honger heeft of haar broek vol heeft haha. Ze slaapt ook prima. Maar als ze wakker is, is ze ontzettend beweeglijk slaat met armpjes en beentjes. Ze rolt ook al op haar zij en gisteren probeerde ze zich op te trekken aan de vingers van papa. Het lijkt soms wel alsof ze de tijd die ze slaapt probeert in te halen in de tijd dat ze wakker is. Nog meer mensen met zo'n spring in het veld?

2. doenja

doenja Actief lid

3 feb 2009
    115
    0
    0
    Ja hier ook zo een, hij is inmiddels 9 weken en ligt vrolijk in de box te schoppen en slaan.

3. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ik heb me al eens afgevraagd of het wel normaal is haha. Maar goed ze doet het prima en maakt zeer zeker niet de indruk dat er iets mankeert.

4. doenja

doenja Actief lid

3 feb 2009
    115
    0
    0
    Ik vind het alleen maar leuk om te zien, en als ie stopt met bewegen dan weet ik dat ie moe is. erg handig

5. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Die van ons ligt eigenlijk alleen maar stil als ze slaapt haha.

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hier nog zo'n bewegelijke baby, het is echt een schatje hoor, maar
    erg moeilijk met aan- en uitkleden :D

7. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Haha inderdaad. Je moet echt armpjes en beetjes vangen. En Lieke trekt haar beentjes op met de luier verschonen dus regelmatig vind je dan een beentje in de luier waar je langs moet manouvreren haha

8. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    yup ik ken het.

vanaf 4 weken al spelend in de box en zodra hij de kans krijgt is het trappelen en zwaaien met die armen. leuk toch :)

9. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hoe vaak ik al stront van haar voetjes heb gewassen ;)

10. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Haha, ja ik het ook. Zodra onze meid wakker is begint alles in te bewegen, benen armen kont hoofdje, niks ligt stil en dan heeft ze de grootste lol. Wel leuk om te zien, maar idd wel eens lastig met aankleden en luier verschonen. Hier is het in bad doen ook altijd feest, dan is het een kleine waterrat dat alles doet behalve stil liggen en ontspannen :D:D:D

11. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Hier ook zo'n beweeglijk kind! Hoe vaak ik al niet zn voetjes heb moeten wassen omdat ie weer door zn luier heen maait...
    Aankleden is ook al zo'n crime.. heb ik het ene beentje in een pijp, en dan nummer 2:; floep! De eertse er weer uit.... hahaha!
    We hebben hem vanwege de onrust een tijdje ingebakerd gehad maar inmiddels afgebouwd. Hij slaapt wel in een slaapzakje omdat ie anders echt overdwars in bed komt te liggen met alle dekens van zich af!
    Worden jullie kindjes ook vroeg wakker door de onrust? Zodra mn zoontje smorgens wakker wordt begint het gespartel en houdt ie zichzelf dus wakker... zucht... Inbakeren voor de nacht helpt echt een paar uur langer doorslapen, maar ik wil eigenlijk ook van het inbakeren af... Hij is alleen stil als ie slaapt!

12. sandra1975

30 nov 2007
    75
    0
    0
    Noord holland
    Nou hier nog eentje, ik noem hem hyper de pieper en heb me ook vaak genoeg afgevraagd of het wel normaal was maar dat is het dus wel.
    Enne het is dan ook raar als ie ineens stil ligt, of geen geluid hoor. Dusse lekker bewegen dan maar. En wat me wel opvalt van alle verhalen van hyper baby's dat ze zo vreselijk lief zijn en totaal niet humeurig, altijd blij, lekker zich zelf vermaken en dus super makkelijk.
    Dus van mij mag ie.
    Geniet ze.
    gr san

13. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Heel herkenbaar!
    Jara is nu bijna 7 maanden maar is altijd druk bezig met handen en voeten.
    Ze had tot afgelopen maandag 23 uur per dag een spreidbroekje aan (nu alleen nog op bed) maar kom ik 2 weken geleden bij haar bedje 's ochtends: ligt ze op haar buik!!! En dan heeft ze haar broekje aan en ze ligt in een slaapzak die ik alke avond bij haar voeteneind instop :$

Vanavond had ik haar in badje gedaan en na het afdrogen hield ik haar beentjes vast. Komt ze zelf omhoog naar zitten! Nou ja zeg!
    Zitten kan ze nog niet zelf dus ze viel opzij maar toch, omgooh komen kan ze wel.
    Ik wou dat ik zulke buikspieren had ;)

14. Murron

Murron Actief lid

13 aug 2007
    127
    0
    0
    @Sandra: Ja dat is echt wel zo!! Mijn meisje is ook zo'n heerlijke druktemaker, maar is zooooo makkelijk. Ze vindt alles goed: onder water gaan, drukte in de stad, vreemde mensen, noem maar op. En ALTIJD lachen!! Heerlijk, hoop dat ze zo blijft.

15. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Ons mannetje van 5 weken oud is ook erg beweeglijk.
    Is ook erg sterk...Doet zijn hoofdje al flink omhoog als hij op zijn buik ligt...! :D Echt leuk om te zien...
    Maar idd beentjes en armpjes met aankleden...pfff zweet breekt me soms erg uit hoor!! haha

16. Murron

Murron Actief lid

13 aug 2007
    127
    0
    0
    Ah, dat went snel hoor!! Je wordt steeds handiger.

17. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    wees blij dat het alleen nog maar de voetjes waren;)

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Haha! Ik heb een paar weken terug een vaderdagkadootje gemaakt. Heb Jara dr voetjes geverfd en op papier gedaan. Ze lag in haar romper maar alles zat eronder. De romper heb ik weg kunnen gooien :D

19. doenja

doenja Actief lid

3 feb 2009
    115
    0
    0

ja inderdaad, ik heb net benen, voetjes en handen kunnen wassen omdat meneer net zijn voeten vast pakt nadat ze lekker door de groene smurrie zijn gegaan, was trouwens de eerste keer dat ik hem dat heb zien doen, dus weer een mijlpaal!!!

20. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Onze jonge dame komt ook al met haar hoofd omhoog. Als ik haar tegen me aanleg om te boeren dan komt ze zo ver naar achtern met haar hoofd dat ze mij recht aan kan kijken. Ze rolt zich al op een zij en van de week lag ze op haar buikje in de box tilt ze haar hele hoofd op om vervolgens haar koppie van de linkerkant op de rechterkant te draaien. Oh ja, van de week wilde ze zich toen ze op haar rug lag aan papa's handen optrekken. Maar goed het is verder een super makkelijk kind. Ze houdt zichzelf, behalve als ze honger heeft, goed bezig, gaat overal mee en is een vrolijke baby dus wat willen we nog meer.

Deel Deze Pagina