Hallo, Ik zag vanochtend ineens dat z'n voortandje wat grijs is geworden. Hoe snel gebeurd dit na n val? Iemand ervaring mee? Trekt dit bij of wordt het steeds erger? Of blijft het zo als het nu is. Tandarts gebeld maar waren dicht vandaag. Moet wel bekennen dat ik er toch wat van baal.
hier is dochterlief uit de winkelwagen gevallen op de tegelvloer het enige wat ze er aan overgehouden heeft is een grijs tandje (sinds die krijg ik het spaans benauwd als ik kinderen zie zitten los in de winkelwagen. maar goed zal zo rond de zelfde leeftijd zijn geweest nu is ze 6 je ziet het nog steeds maar niet overdreve storend we zitten te wachten tot ze gaat wisselen om te weten wat er dan voor in de plaats komt.
Als je goed kijkt bij zoontje zie je het nu drie jaar later nog maar als het goed is komt er straks gewoon een witte grote mensentand voor in de plaats. Heb het vroeger ook gehad en is ook met het wisselen goed gekomen.
Mijn zoontje heeft dit helaas ook, rende naar een schommel toe en struikelde over een randje en viel zo met je mondje op de grond.. 2 tandjes naar achter geschoven en een scheur in zn tong.. waren naar de tand arts geweest en die zei dat ze tandjes weer goed zouden komen te staan.. week later viel hij met ze mond tegen een bank leuning aan.. andere 2 tandjes ook naar achter geschoven.. helaas na 2 weken werd ze voortand licht grijs.. nu een maand later is tie wat donkerder.. tand arts assistente aan de telefoon zei dat ze tandje aan het afsterven is.. donkerder zal worden en in ergste geval eruit zal vallen.. maar hij kan ook gewoon blijven zitten. Zo jammer dit.. als tie lacht zie je nu echt zn grijze tandje
Ja het is zo zonde inderdaad als ze prachtig lachen en dan grijs tandje. Geen invloed op jammer genoeg.. Wordt het altijd nog donkerder? Las dat bij sommige ook nog weer bij trekt. Het duurt dan ook nog ff voor ze gaan wisselen.