bij mijn zoontje zijn de 2 voortanden nu helemaal door. Alleen er zit flink wat ruimte tussen de tandjes, bijna een kleine centimeter schat ik. Is dit normaal? trekt dit nog weg? Ik had zelf vroeger ook wel een klein fietsenrekje, maar niet zo erg als dit.
Meestal gaat het gewoon vanzelf weg hoor... Door druk van de andere tandjes die nog komen... En tis maar een melkgebit he Straks met de grote tanden word het gebot echt pas gevormd
Was hier ook zo bij de oudste, heel netjes rechtgetrokken. Ben jaloers op dat mooie gebitje! Bij mijn jongste nu ook twee ondertandjes met een flinke tussenruimte. Komt vast ook wel weer goed. Maar ziet er zo raar uit hè?
Hier ook een dochter die een flink gat had tussen haar voortandjes. Nu haar melkgebitje compleet is heeft ze nog maar een klein spleetje. En zelfs dat ik goed heb ik begrepen van de tandarts, want als ze straks gaat wisselen dan hebben haar tanden weer alle ruimte.
Heb het toevalig vorige maand aan de tandarts gevraagd toen ik op controle was. Trekt weg, als het hele gebitje staat dan duwt alles elkaar op de plek, als het goed is iig!
nou gelukkig.. ik had zelf ook een aardig fietsenrek namelijk en dat was pas weggetrokken toen mijn verstandskiezen doorkwamen. bedankt dames!
haha fietsenrek....maar mn dochtertje heeft bij het tandvlees zeg maar een spleet was dat dan ook ervoor te zien?