ovulatietest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dieneke, 3 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dieneke

dieneke Nieuw lid

5 nov 2007
    3
    0
    0
    juridisch medewerker
    Etten-Leur
    Beste mensen,

Afgelopen maand heb ik een ovulatietest van predictor gedaan en ja hoor, (veel later dan gedacht) kwam er zo'n leuk smile-poppetje. Mijn vriend en ik natuurlijk meteen aan de slag (zo'n vier keer in de volgende 48 uur). Nu begin ik toch weer ongesteld te worden (de gebruikelijke wat bruinige afscheiding de dagen ervoor is weer begonnen). Wil dit nu zeggen dat we niet makkelijk op de "gewone" manier zwanger kunnen worden of hoeft het nog niet meteen iets te betekenen wanneer je in de vruchtbare periode (volgens de ovulatietest) gemeenschap hebt gehad en toch niet zwanger bent?

Groetjes Dieneke

2. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    je hebt elke cyclus maar zoveel procent kans om zwanger te worden

dus dat je nu nog niet zwanger ben t geworden wil nog helemaal niets zeggen hoor

ik zou volgende keer gewoon weer met je ovu testen proberen dan weet je wel zeker dat je in je vruchtbare periode zit en heb je de meeste kans...

heel veel succes en dat het maar snel raak mag zijn

liefs anna

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.281
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vind 4x in de 48 uur ook wel een beetje overdreven, de laatste 2x hebben eigenlijk geen nut, de zaadkwaliteit wordt er ook niet beter op. Als je het echt leuk vindt, moet je het gewoon doen, maar anders is 1 of 2x wel genoeg ;).

Een eisprong en dan vrijen betekent helaas niet altijd meteen ook zwanger, werkte het maar zo....

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Idd een positieve ovulatie test en meteen klussen is zeker geen garantie.
    En het zegt ook helemaal niets over je vruchtbaarheid. Maak je niet ongerust.

Elke maand heb je 20% kans om zwanger te worden. Je ei en de zwemmers kunnen mekaar best tegen komen maar dan moet de celdeling goed zijn en de innesteling kan ook niet soepel lopen...kan vanalles zijn zeg maar.

Weet je dat 60% van de zwangerschappen afgebroken worden voor de menstruatie? Dus dat je net eens merkt dat je zwanger bent en gewoon optijd ongesteld kan worden......

Het vrouwenlijf...tis en blijft een raar ding ;)

Deel Deze Pagina