Getest voor NOD i.v.m. medicijnen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Starry, Dec 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Hallo Dames,

Ik wil ook even m'n verhaal kwijt....

Nu ander halve week geleden met me urine naar de dokter gegaan omdat ik zelf het gevoel had dat ik een blaasontsteking had, vaak plassen, kleine beetjes en deed het ook zeer als ik bijna uitgeplast was.
    Uitslag van de dokter, er was niets te zien.

Vreemd dacht ik zelf nog want +/- 3 maanden geleden had ik hetzelfde gevoel, toen vertelde mijn dokter ook dat er niets te zien was in mijn urine tot ik op een gegeven moment steken in mij zij kreeg en ik naar het ziekenhuis ben gegaan, uitslag ontstoken urinewegen :( tot bijna aan mijn nieren, zware antibiotica gekregen en na een paar dagen was het over :D ( toen was ik nog niet bezig met zwanger worden )

Nu dat ik dus dacht vreemd ben ik s'avonds naar het zelfde ziekenhuis geweest, conclusie van de dokter er was wel wat in mijn urine te zien!
    Heb medicijnen gekregen die eventueele zwangerschap niet konden beinvloeden..kuur afgemaakt.
    En afgelopen vrijdag weer terug naar mijn eigen dokter met urine, er was nog steeds wat te zien wat dat weet ik zelf niet eens maar omdat ik vertelde tegen mij HA dat we probeerde zwanger te worden stuurde hij me meteen door naar het ziekenhuis daar moest ik weer urine afgeven en bloed af laten nemen, dat heb ik dus afgelopen vrijdag gedaan.

Uitslag moet ik deze week krijgen en ben dus heel erg benieuwd want volgens mijn HA is het geen blaasontstekening en denkt hij zelf aan gruis in me urine of aan nierstenen :( :( :( :(

Ik heb dus eerder getest dan mocht en ja test was negatief, logisch ook wel want kan pas over een paar dagen testen. Geloof dat ik ook wel ongi moet worden :cry: nu deze keer misschien maar beter want mochten het nierstenen zijn dan zou ik medicijnen krijgen wanneer ik ongi ben..
    Want nierstenen met een zwangerschap is volgens de dokter niet echt prettig.

Ik laat jullie nog wel ff weten wat er uit is gekomen.

Liefs Starry

Misschien hoort dit wel helemaal niet hier mijn verhaal maar moest het toch ff kwijt.

2. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    jeetje wat een rotontsteking!
    ik hoop dat het snel over is en dat je dan lekker snel zwanger mag wezen!
    succes verder,groetjes mounia

Share This Page