hallo allemaal mijn naam is daisy zit nu ook in de mmm mijn vriend heeft eerst 2 keer zijn zaad laten testen in de zomer toen zei de ha dat het positief was en de gin dat het heeel slecht was nu bij een 2e gin die zegt dat het niet werelds is maar ook niet zo slecht dat de oorzaak bij mijn vriend lag dat we met zijn zaad gewoon kindjes konden krijgen dus dat betekend dat ze de oorzaak bij mij zoeken 13 nov bij de gin geweest konden gelijk beginnen met ciclesanalieze 3e dag van mijn menstuatie bloed laten prikken 9e dag echo of ik wel een ei blaasje heb die heb ik 12e dag weer echo of het ei blaasje wel wel goed onwikelde ook goed 13dag samenlevings test nu komen we er achter dat het zaad wel blijft leven ook wel beweegt maar gewoon niet voor uit komt {beweegt} de gin zegt dat het aan mij zowel aan mijn vriend kan ligen dat weet ik nog niet morgen er nog wel even heen om te kijken of mijn ei wel springt om even een totaal plaatje te krijgen 22 jan weer komen voor gesprek over het hele gebeuren wat gaat er daar na gebeuren iemand er ook ervaring met deze situatie groetjes daisy
Welkom in de MMM en veel succes met zwanger worden, hopelijk gaat het lukken met behulp van de MMM. Liefs wolly
Hoi Daisy, Aangezien de onderzoeken nog niet zijn afgelopen kan je nog niet weten wat de volgende stap gaat zijn. Het hangt er ook een beetje vanaf van wat jullie zelf willen! Als blijkt dat alles ok is en met de eisprong ook niets mis is, zou het kunnen dat jullie het gewoon nog even zelf mogen proberen. Als er toch een reden wordt gevonden zouden bijkomende onderzoeken mss nodig zijn en dan eventueel vruchtbaarheidsbehandelingen. Ik duim iig dat het snel 22/01 is zodat jullie snel een beeld krijgen van wat er voor jullie mogelijk is... ik denk niet dat er een standaard traject is want het verschilt voor iedereen! Ik duim dat jullie (met of zonder hulp van de MMM) snel zwanger mogen zijn! Gr, Marisha
Hee meid, welkom hier, hopelijk weet je gauw waar het aan ligt zodat je verder kan. Heel veel succes!
Ik wens je ook veel geluk bij de pogingen in de MMM. Soms is er een beetje hulp nodig voor een mooi resultaat Groetjes Scat
vandaag echo gehad en mijn ei is gesprongen nu alleen nog bloed prikken maar voorlopig komt er niemand meer in mijn fluit te kijken groetjes daisy
hey succes he! misschien stelt het je wel gerust dat er nu eindelijk onderzocht word etc. nu gaat er 'tenminste' iets gebeuren. zo'n gevoel had ik. ik hoop dat jullie nu een stapje verder komen! rachel
hoi scat het gaat wel goed dinsdag bloed geprikt en nu maar wachten op 22 jan dan moet ik weer naar de gin ach het zal vast wel snel gaan met de feest dagen voor de deur eerst genieten van de gezellige dagen groetjes daisy