Ik ben nu 6 maanden aan de clomid en ik word echt gek van de opvliegers. Nu wil ik graag weten of je met de puregon daar ook zo erg last van hebt. Ik ben nu op het punt dat ik deze behandelingen met de clomid wil stoppen, want ik trek het niet meer. Ik slaap er ook gigantisch slecht door. Nu ben ik dus erg benieuwd of er met puregon die bijwerking er ook is, want anders ga ik vragen of ik wat anders mag. Er zullen daar vast ook weer andere bijwerkingen van zijn maar ik wil gewoon heel graag weer normaal slapen. Bedankt alvast voor de reacties.
Ik het dat ook 1 ronde heel erg gehad. Ik sliep hierdoor echt voor geen meter! Bij de andere rondes en nu ook heb ik heel af en toe een opvlieger. Ik heb geen ervaring met Puregon, hoewel ik denk dat mijn fertarts de volgende ronde ook hiermee verder wil gaan. Ikzelf ook graag, want ik heb wel bij elke ronde erg last van mijn ogen. Flikkeringen en strepen.... Ben ook benieuwd naar de antwoorden!
Hallo Makkie en Twinkerbel Met clomid voelde ik me eigen vreselijk en puregon heb ik geen bijwerkingen gehad meiden succes met alles Liefs Margriet
Bedankt meiden voor jullie reacties. Ik moet morgenochtend naar de gyn en zal het dan even aan gaan kaarten. Bij mij is het niet bij 1 maand gebleven maar alle maanden Je word er echt moe van. Dat flikkeren met je ogen lijkt mij ook heel erg. Hopelijk mag jij er ook vanaf makkie.