waarom heb ik zo'n pijn!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babyke, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik had er ook zo vroeg last van en vond het helemaal niet op menstruatiepijn lijken. Gelukkig trok het na een paar weken weer weg.

2. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant

3. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant

Wanneer begon het bij jou?

4. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Nou Babyke ben blij dat je gerustgesteld bent:) Dit is ook mijn eerste zwangerschap en ik voel ook allemaal pijntjes. Heb sinds eergisteravond zo'n last van mijn buik, rug en benen dat ik amper lopen kan. Het gekke is dat ik er niet ongerust over ben en geloof me ik ben echt een emotioneel mens. Ik heb zoiets van als er geen bloed is zit het wel goed, maar ik zal toch stiekem wel heel opgelucht zijn als ik dat kleine wondertje kan zien 12 november:D

Ik wens je nog een fijne zwangerschap.

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Bandenpijn kan wel heel vroeg in de zwangerschap hoor. Had ik ook. Dus dat is niets om je druk over te maken!!
    Zolang de pijn gewoon uit te houden is en er geen bloedverlies is moet je je in ieder geval niet druk maken. Stress is ook niet goed. ;)
    Ik heb eigenlijk nog nooit echt pijn gehad, wel vervelende steekjes in baarmoeder en deze week een paar keer echt krampen. Maar echt pijn nog nooit. Behalve aan de banden dus.

Deel Deze Pagina