Omdat ik een kind heb en ja ik ben moeder Langer dan ik dacht. Toen ik pas zwanger was had ik acount aangemaakt maar nooit opgezeten Nu niet zo lang
Omdat ik het gevoel had dat ik zwanger was en informatie zocht. Ik was idd ook zwanger toen. Ik was hier in oktober alweer 6 jaar. Bevalt nog steeds
Sinds 2005, had veel vragen omtrent de pil. Daarna een tijd offline en weer aangemeld in 2006 en toen vastgeplakt tot heden, met ondertussen een andere nick i.v.m de privacy.
Via google. Vragen over ontpillen en zwanger worden met overgewicht. Bevalt me prima, al ben ik nu wel meer te vinden op de FB clubje.
Toen ik een paar maanden zwanger was en toch dingen wou delen/vragen. Inmiddels ruim 6 jaar geleden. Dit is mijn 2e nick.
Ik ben hier voor de derde keer, eerste keer bijna 5 jaar geleden toen ik net een mn eerste had en veel vragen had over (borst) voeding.
Om lotgenoten te vinden die ook langer bezig zijn met zwanger worden. Maar ik zit hier nog niet zo lang. Nog geen half jaar. Maar ik vind het een fijn forum.
In verband met zwangerschapswens ben ik via google op deze site terechtgekomen. Dat is nu ruim vier jaar geleden en inmiddels ben ik behoorlijk zp-verslaafd Ik heb hier al veel geleerd en klets mee in gezellige (nod-)groepjes!
Ik ben eind 2011 gaan meelezen. In april 2012 mijn miskraam gehad, maar ik durfde nog niet mee te kletsen. Nu ik terugkijk ben ik waarschijnlijk gaan schrijven op de dag dat ik zwanger ben geraakt van mijn dochter. Of ik moet verkeerd rekenen. Ik ben wel van naam gewijzigd ivm mijn privacy. Ik blijf hier nog wel even hangen. Ondanks dat er zeer waarschijnlijk geen kindje bij zal komen. Vind het veel te gezellig hier!
Ik heb me in April 2013 aangemeld omdat ik toen stopte met de pil en we graag zwanger wilde raken, ben toen de winter 2013 weg gegaan hier omdat ik het er wat moeilijk mee had dat het (naar mijn gevoel) lang duurde. Toen heb ik me in Juli 2014 weer aangemeld omdat we zwanger zijn en graag hier mee wilde praten en ervaringen kon opdoen
Ik ben hier al lid sinds 2005 met verschillende namen. Het forum bestond toen net een paar maanden. Waarom ik lid ben geworden? We wilde zwanger worden en zochten naar info
Ik ben in september 2012 lid geworden, omdat ik toen zwnager was maar dat uit echo's bleek dat het niet goed zat, ik was voornamelijk te vinden in het topic 'miskraam in oktober.....op naar een nieuwe ronde'. Nu zwanger van een meisje, ons topic is er nog steeds, nog steeds veel steun aan de meiden Verder nog hier en daar mee lezen en reageren
2006... en ik wilde informatie over zwanger worden en zijn Ik was al zwanger toen ik me aanmeldde maar dat wist ik toen nog niet.
februari of maart 2012, was net zwanger en had wat gedoe met mn toen nog vriend. Volgens mij kwam ik hier via google.
Ben lid sinds 2010, op advies van m'n zus. Hadden een kinderwens en kon wel wat tips gebruiken (had echt geen verstand van cyclus etc). Lees vooral mee, schrijf weinig.
Hier (en op een ander forum waar ik niet meer actief ben) gekomen via google. Toen we eenmaal hadden de pilstop hadden gepland wat gaan googlen over het hoe en wat. Sinds.... ehm 5 jaar lid? Nooit een andere naam gehad. Ken hier diverse mensen in real life maar met die groepjes zijn we vooral naar fb verhuist. Maar zoals jullie nu merken ben ik nog altijd actief hier. Lees en reageer toch zeker wekelijks.
Ik had een kinderwens en wilde graab met anderen mensen in contact komen die ook zwanger wilde worden of al waren. Ik heb me aangemeld sinds 2009. Begonnen onder een ander account!
Omdat ik pcos heb en na 2 jaar nog niet gelukt was om zwanger te worden. We waren al in het ziekenhuis voor onderzoeken en zouden de behandeling bespreken. Een week voor die afspraak een testje gedaan, voelde me zo raar, en ja hoor zwanger. Ik kon het niet geloven, ik was in shock dus hier bevestiging gevraagd en zo ben ik blijven plakken. Nu zwanger van de 2e binnen een jaar na de bevalling. Ook natuurlijk zwanger geraakt ondanks ik nog steeds pcos heb en dus nog een reden om nog te blijven .