In de zomer van 2010, ik werd ongepland zwanger, ex wilde er niks van weten en ik was in shock. Hier kon ik mn verhaal kwijt en kreeg veel lieve reacties. Ben al snel heel actief geworden en kom hier nog steeds dagelijks, maar nu nog het meeste in de lounge.
ruim 5 jaar geleden zwanger van de oudtse. op zoek naar andere zwangeren Ik merk wel dat ik er ook een beetje klaar mee begin te raken ik ben langzaam aan uit de baby's
Vanaf februari 2006. Waren bij de gyn hard bezig om zwanger te worden. Heb hier meiden ontmoet die in "hetzelfde schuitje zaten" dat was erg fijn. Kom nog steeds elke dag maar reageer niet heel erg vaak. Groetjes Senna
Ben hier officieel al lid vanaf 2010.. Was toen zwanger dus had me toen aangemeld Na de mk kwam ik iets minder hier en toen heb ik het account gesloten, Vervolgens 2 maanden na sluiting een nieuw account geopend omdat ik dit toch wel een leuk en leerzaam forum vond die heb ik een tijdje gehad tot ergens dit jaar( ondertussen in 2013 een mk gehad) Heb toen dat account ook weer laten sluiten, omdat ik graag een schoon en nieuw account wou, en dus de dag dat dat oude account gesloten was heb gelijk een nieuw account aangemaakt, en dat is deze
Hier ivm zwangerschapswens, eerst kort een andere gebruikersnaam, maar toen ik zwanger was en niet wilde dat familie mee kon lezen heb ik deze opgestart en sindsdien hiermee verder.
In 2011, na de 3e miskraam. Omdat ik steun en advies zocht. En vond Heel blij met het warme bad hier tijdens mijn (nog steeds) pittige jaren. Helpt echt!
Ik ben lid geworden toen ik zwanger was van onze tweede. Inmiddels maar even incognito door de (onverwachte) zwangerschap van onze vierde
Omdat ik zwanger wil worden! Ik wilde laten pendelen en las over het pendelforum op een ander forum... Maar ik vind het hier leuker dan op het andere forum, dus blijf ik hier maar lekker hangen...
Hier ook, ik wilde zwanger worden. Sinds hoelang kun je hieriven zien...! Nu ook twee kids verder en nog steeds verslaafd.....
Hiervoor onder een andere naam gezeten in 2005 omdat ik een miskraam had gehad maar we eigenlijk niet bezig waren met zwanger worden. Toen we er wel voor gingen in 2008 opnieuw een account aangemaakt.
ooooh dat weet ik niet precies meer, ik ben sinds april 2011 geregistreerd, dus dat is rond de periode geweest dat ik zwanger raakte van de jongste. Toch ben ik al sinds 2009 hier aan het meelezen geweest, zonder registratie, maar durfde niet te reageren (kunnen jullie je vast niet voorstellen hahaha) vandaar dat ik me niet geregistreerd had. Dus eigenlijk zit ik hier al ruim 5 jaar