Waarom heb je je aangemeld op zp en hoelang zit je al op het forum?

Discussie in 'De lounge' gestart door dochters, 29 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Iets meer dan een jaar. Omdat ik een grote kinderwens heb, maar deze nog niet in vervulling kan gaan.
    Dus geniet ik hier lekker van jullie baby's, zwangerschappen en andere verhalen :)

2. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Omdat ik zwanger wilde worden. 😝
    En ik kwam hier via een ander forum, die overigens niet over zwangerschappen of zwanger worden ging.

3. Delta

Delta Niet meer actief

Sinds 2011, ik wilde graag zwanger worden en kwam hier terecht. En blijven hangen, omdat het hier leuk is!

4. tjiptjap

tjiptjap Bekend lid

24 okt 2014
    950
    0
    0
    Paar maanden terug, las al een tijdje mee en me uiteindelijk aangemeld.

5. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Omdat ik zwanger was. Ik ben lid sinds 2010....voorheen had ik een ander account.

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Omdat wij graag een zwanger willen worden. Eerst aangemeld en toen waren we nog niet bezig. Maar zo kon ik wel alvast dingen lezen.

Ik ben nu 2 jaar lid dacht ik:)

7. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    sinds januari 2009... dus alweer bijna 6 jaar !!

gegoogeld tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje en hier zo terecht gekomen..

8. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Vanaf het begin 2007 tijdens de zwangerschap van de middelste geboren jan. 2008.
    Begonnen onder een andere naam en een tijdje eruit geweest i.v.m. privé omstandigheden.
    Terug gekomen i.v.m. kinderwens, zoon is ondertussen alweer bijna 18 maand, ben hier niet weg te slaan blijkbaar :D

9. xxx1976

xxx1976 Bekend lid

14 aug 2006
    594
    0
    16
    Ik ben sinds augustus 2006 lid. Ik heb mij destijds aangemeld in verband met 2e kinderwens. Nummer 2 is inmiddels al 7....Ik vind het nog steeds een superleuke en nuttige forum!

10. megacarls

megacarls Niet meer actief

Ik kwam hier met googelen al vaker op uit maar heb me aangemeld n.a.v. een tip van iemand toen ik een tekst zocht voor op het geboortekaartje van ons derde kindje. Dat moest iets bijzonders worden. Dat was in juli 2013.
    De eerste post was bij de vlinderkindjes om ons verhaal te vertellen daar.
    Toen bleek dat dit forum veel meer te bieden had ben ik blijven plakken. Ineens kon ik meeschrijven op een bevallingsdatumlijst en niet zo heel veel later kon ik meeschrijven bij prematuren mama's.

11. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik heb mij hier aangemeld omdat we voor een kindje willen gaan. Nu ondertussen 2 jaar verder en nog met lege handen.
    Ene periode ben ik hier vaker te vinden en soms wat minder.

12. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.030
    113
    Overijssel
    Tijdens mijn zwangerschap aan het neuzen geweest hier,daarna vaak tijdens googlen voor tips kwam hier terecht. Nu maar lid geworden omdat ik soms vragen heb :D
    Vind iedereen hier wel lief tegen elkaar. Op het viva forum wordt je compleet afgebrand bij een simpele vraag of een spelfoutje.
    Groetjes!

13. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Sinds maart 2014 ben ik lid van dit forum, omdat ik op dat moment zwanger was. En het fijn is om met andere ervaringen te delen en te helpen met vragen.

Dit vind ik toch het beste forum voor vragen/ervaringen te delen mbt zwanger worden/ zwangerschap/ bevallen/ baby's! ect

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik lees hier bijna 8 jaar mee, ruim 7 jaar geregistreerd.
    Eigenlijk wist ik helemaal niets van baby's en zwangerschappen. Google of een andere zoekmachine bracht me hier...nooit meer weggegaan :D.
    Zit ook nog op een ander forum hoor, maar nog niet zo lang en hier ben ik actiever.

15. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

In februari raakte ik zwanger en kwam via google vaak op zp terecht. Omdat ik dol ben op forums, ben op vele lid (geweest), besloot ik me aan te melden. Dit forum bevalt het best tot nu toe. :) Klets elke dag wel even.

16. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    In oktober 2012 zijn we begonnen met oefenen, in februari 2013 heb ik me hier aangemeld voor informatie maar vooral ook voor ervaringen van mensen die ook niet ongesteld werden na het stoppen met de pil, ik heb veel gehad aan mede PCOS-ers! :)

Liefs,

17. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik ben hier gekomen door google had net mijn 3de miskraam achter de rug en zocht steun bij andere meiden. Ik zit hier al vanaf 2007 en nog steeds onder dezelfde naam

18. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.827
    9.336
    113
    Gelderland
    Ik zit hier alweer bijna 6 jaar. Ben niet heel actief in schrijven maar lees elke dag wel eventjes.

Ik heb me toen aangemeld omdat ik zwanger wilde worden en graag wou inlezen. Als ik het goed heb was dit nog het oude forum.

Deel Deze Pagina