Ik had m'n dag redelijk, maar de kids helaas niet. Constant ruzie, schreeuwen tegen elkaar, elkaar duwen, speelgoed afpakken van elkaar, elkaar expres treiteren etc. Word er zelf moe van😔 Buiten spelen heeft niet gewerkt. We zijn bij de eendjes geweest op de fiets, maar zelfs op de fiets maakten ze ruzie met elkaar. Vervolgens ruzie dat de één het brood al op had gemaakt en de ander niks wilde delen (ze hadden beide evenveel). Man, waar ze de energie vandaan halen om de hele dag ruzie te maken. Meestal gaat het wel goed, maar dit begon al voor het ontbijt. We eten patat, douchen en gelijk door naar bed. En ik duik er ook maar achteraan denk ik. Zo, dat lucht op😁
Ik ben gewoon chagrijnig. En ik heb een ontstoken lympheklier waarvan ik al de hele week dikke koorts van had.
Hele ochtend zitten wachtend totdat we het bed van dl konden gaan halen, blijkt ml toch te moeten werken smiddags.... Verder ontzettende pijn aan mn gat/bekken kan wel janken. Dl ook hangerig dus na het eten (pizza in de oven) ga ik met r mee naar bed. Lijkt me het beste voor iedereen
Slecht geslapen, enorme steken in mijn linkerlies, en enorme spierpijn, kan nauwelijks lopen. #klaagmodus uit
Ik baalde gewoon ff dat ik toch iets te veel kraamvisite inplan en daardoor niet gewoon lekker m'n eigen ding kan doen en dat terwijl het toch al weer wennen is zo'n kleintje er bij. Heel lief hoor al die visite, maar ben normaal al niet zo'n sociaal dier dat de deur bij anderen plat loopt en na tien keer mijn bevallingsverhaal verteld te hebben en over het drama van de Kraamzorg, ben ik ook daar aardig klaar mee. Verder super lief dat iedereen onze dochter wil komen bewonderen hoor. #klaagenbaalmodusuit! Ga zo lekker m'n bed in, mentaal voorbereiden op de visite voor morgen