Ik heb mijn avatar gekozen toen ik zwanger was van onze zoon; een babytje die nog moet uitkomen Eigenlijk nooit meer veranderd daarna.
Op het geboortekaartje van onze oudste hadden we een girafje staan. Toen ik aan het zoeken was voor een avatar vond ik dit plaatje; een mamagiraf die haar kindje kust. Vond 'em zooo lief!
mijn avater is een foto op de verjaardag van mijn dochter en mij, hier heb ik ons zoontje al in de buik.... hij is aan vervanging toe want we zijn alweer 3.5 jaar verder!
zo, avater veranderd door dit topic; happines is home made We hebben zo'n 3 jaar al 'zwaar weer' dit hartje hangt nu bij ons in de woonkamer en juist di zijn zulke zinnetjes/uitspraken waaraan we ons vast kunnen houden!
Omdat ik wil dat meer mensen weten dat zwangerscapsmisselijkheid soms heel ernstig kan zijn en het niet iets is wat in alle gradaties er zomaar bijhoort. Daarom dus I support HG awareness (hg = hyperemesis graavidarum = ernstige zwangerschapsmisselijkheid)
Omdat dit mijn 24 weken buik is. Ben nu inmiddels bijna 30 weken, dus binnenkort komt er weer een andere avatar.
Deze foto is van mijn oudste zoontje net genomen na de geboorte. Hier ligt hij in de foetushouding. Voor mij dubbele betekenis: En werd hier voor het eerst mama van een prachtig prinsje en wil verloskunde worden waarbij ik dit gewoon een prachtige foto vind (al was dit niet mijn eigen kindje vind ik de foto echt mooi )
Omdat ik vroeger dol was op de Gouden boekjes, en dan met name 'Bij Kiki thuis'. Daar is het prentje van!
Niets meer aan toe te voegen hhihihih @papaver: http://minuutblad.files.wordpress.com/2010/08/carglass.gif
Thanks! Ik heb inmiddels de 'zoom' functie herontdekt... En ik maar denken dat ik naar de verkeerde opticien ging. Erg grappig idd...
Ik liet zoon een Pocoyo filmpje zien op youtube en toen kwam deze dansende octopus voorbij (zwabberend met zijn tentakels op een hyper muziekje) en ik kwam niet meer bij. Dus nu is hij mijn avatar zodat ik hem lekker vaak zie