blij zijn

Discussie in 'De lounge' gestart door elsie22, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

na de klaag topic's over dat sommige mannen niks in huis doen heb ik eigenlijk na vandaag niks meer te klagen! hij heeft het hele huis opgeruimd en schoongemaakt, heerlijk! veel dingen weggegooit dingen op marktplaats gezet. heerlijk dat het nu echt helemaal opgeruimd is, dan kan je het weer beter bij houden.

ik ben iniedergeval heel blij ermee:D

2. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Applaus voor je mannetje!

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    nou wij hebben net ook lekker kastjes uitgemest en hij was begonnen heeerlijk

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja idd ook ineens in de kastjes opruimen inplaats van alles er ingooien en dat zien we later wel weer haha!

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik heb ook niks te klagen over mijn man... Die helpt altijd mee in het huishouden enz.
    Nu zit hij sinds 3 weken werkeloos thuis en hij is super druk met klussen in de bijkeuken en het huishouden.
    Als ik moet werken staan mijn boterhammen gesmeerd klaar in de koelkast met mijn fruit erbij echt zo lief!
    Ik hoef thuis enkel maar te relaxen en af en toe eens iets in het huishouden te doen :D

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier is het helaas niet altijd zo, maar ben er nu superblij mee. hij heeft het heel druk met werk en ik ben thuis dus doe ik het eigenlijk altijd maar nu had ie zomaar even de smaak te pakken haha, nou dan hou ik hem niet tegen.

7. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    grappig dat niet veel hier reageerd!
    ik ben ook blij met mijn man hoor! hij doet ook weleens huishoudelijke dingen ... kookt als ik echt niet kan! en staat ook op vroeg voor onze zoon als ik me niet goed voel...

8. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    oeh mijn vriend kan niet koken maar is 9 dagen thuis geweest vakantie en heeft beneden opgeruimd schoongemaakt boven ook alles gedaan en de badkamer en de kleding kasten opgeruimd en ze zolder daar was de bom ontploft:Den wassen draaien kan die als de beste en ophangen ook koken hoef die niet te doen.

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja idd grappig dat hier niet zoveel mensen reageren. ik moest het gewoon ff kwijt omdat ik best heb lopen zeuren op hem, en gister was ik er echt blij mee!

10. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Ik heb hier zeker ook niet te klagen. Als ik iets gedaan wil hebben dan doet hij dat. En ook vaak uit zichzelf. Maar mijn vriend werkt wel en ik niet dus vandaar dat ik uiteraard het meeste doe in het huishouden.

11. Miniman

Miniman Niet meer actief

Nou mijn vent helpt me ook wel hoor meestal, erg fijn dan is het snel klaar en kunnen we samen van ons weekend genieten.

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

mijn vriend heeft een eigen bedrijf en het is erg druk op het moment dus hij is niet heel veel thuis, ik ben thuis met de kleine dus logisch dat ik het meeste doe. maar gister begon ie uit zichzelf op te ruimen en schoon te maken heerlijk hoor! heb vandaag dan ook niet zoveel te doen haha alles is schoon. alleen een mega berg was opvouwen.

13. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    en nu dus lekker bijhouden! Lekker hoor! geeft je rust.

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

dat geeft zeker een hoop rust! ik vind het heerlijk.

Deel Deze Pagina