Niets van andere aantrekken hoor! Jullie hebben hem de naam Fynn gegeven omdat jullie dat mooi vinden en met de rest niets te maken toch? Ons zoontje heet ook zo maar dan anders geschreven Finn. Wij vonden dat met een i mooier. Smaken verschillen gelukkig
Ik sluit me aan bij de voorgaande reacties: niet echt tof van je schoonvader! Wij hadden ook een probleempje met hoe we Kyra zouden spellen, omdat er zoveel varianten zijn. Gelukkig snappen ze het nu allemaal. Alhoewel mijn oma vroeg wel hoe ze het uitsprak en we hadden al expres voor Kyra ipv Keira gekozen. Ik vind het een mooie naam, hoe je het ook spelt Finn of Fynn, en de rest moet maar volwassen genoeg zijn om het te accepteren. Je hebt er tenslotte toch niet iets raars mee gedaan zoals Fyinnnn. Edit: just to be safe: als er hier iemand is die haar zoontje Fyinnnn wil noemen, gewoon doen hoor.
Waarom? Omdat ik het gewoon mooier vind. Mijn vriend en ik 'hadden' allebei iet met de letter Y, dus werd het Alyna ipv Alina. Nog geen spijt van gehad, er is in België in 2008 maar één kindje met de naam Alyna geboren...de onze dus. Vind ik vet cool. Edit; ik vind het trouwens beneden alle peil van je schoonvader dat hij express de naam van jullie zoontje verkeerd blijft schrijven! En Fynn vind ik echt een super naam!
Wij hebben voor Maik gekozen i.p.v. Mike omdat wij het mooier vonden dat je de naam schrijft zoals je het uitspreekt en we vonden Maik stoerder en stond mooier bij de achternaam.... Ik merk dat ik het mooi vindt om een naam net niet standaard te schrijven, dus Fynn vindt ik erg mooi geschreven zo!! Vindt het trouwens van je schoonvader erg kinderachtig dat hij zo reageert, erg respectloos. Ieder zo zijn eigen keuze toch!
wat respectloos van je schonvader, zeg! hoe haalt ie het in z'n hoofd?! ik zou lekker-puh ook zijn naam expres verkeerd gaan schrijven, of anders uitspreken ofzo. kijken of ie 'm dan snapt... Fynn of Finn lijkt me niks raars aan. Sommige mensen zijn wel héél creatief: Dyordijan ivp. Jordan ofzo. Maar dan nog moet je het lekker zelf weten, toch?