oh my god, onze overburen!

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    jeetje wat een gedoe steeds, sinds dat iemand in de straat mijn auto heeft aangereden is er drama om waar wel of niet een auto geparkeerd mag staan. wij hebben een oprit waar altijd 1 auto van ons staat. en voor de deur staat mijn auto. nu komt steeds een hele vreemde overbuurman aan de deur zeuren of ik wel mn rijbewijs heb gehaald want mijn auto mag zo niet staan. terwijl die dat zegt staat zijn enorme vw bus half op de stoep voor zijn deur... ik heb er echt geen problemen mee en als iemand op een normale manier verhaal komt halen of zn beklacht komt doen ben ik best redelijk. maar deze man begint mij uit te schelden waar mijn kinderen bij staan! ik heb toen de deur dichtgedaan en gezegd dat hij vanavond maar moet komen zodat hij het met mijn man erover kan hebben. voelde namelijk nogal bedreigend, het is ook een grote gast zo'n motorrijder met een sik enzo...en volgensmij is hij niet helemaal 100%... maargoed...

nu vanmiddag komt mijn man aanrijden met een bus en aanhanger waar rommel inzat om weg te brengen naar de stort, hij had onze dochter opgehaald van school en zette haar even thuis af.... hij had dus even de auto geparkeerd voor die man zijn deur. komt hij eraan schreeuwend en duwt zo mijn man! en als hij niet meteen de bus weghaalde dan kwam hij ons huis wel even verbouwen. en dat hij mijn man maar een egotripper vind en voor iemand met een sph opleiding vond hij mn man maar onredelijk! jeetje.... en dan blijft hij dus heel rustig en probeerd een normaal gesprek op gang te brengen en de emotie weg te halen zodat er geen drama komt want overal speelden kinderen en ook onze dochters.....

op een gegeven moment ging die vent flippen, mijn man zegt tja ik ben hier niet degene die aso is en loopt te schreeuwen op straat hoor! toen werd hij bedreigd, maar hij word daar niet koud of warm van dus hij gaat op de auto zitten en draaid een sigaretje en vraagt opnieuw waar die man toch last van heeft en dat hij niet doorheeft dat als hij gewoon iets vraagt of zegt dat het veel beter werkt.. toen liep hij schreeuwend en vloekend naar binnen.....

naja.... zal wel een vervolg op komen dit weekend als iedereen een beetje buiten leeft..... bah word daar niet goed van. hou niet van geruzie.....

2. Babyonderzoek

4 mrt 2011
    42
    0
    0
    Student
    Sommige mensen hebben gewoon echt geen leven. Vind zulke types wel een beetje eng dus pas maar op

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja weetje wat het is, ik ben echt niet bang voor hem maar ik heb wel 2 kinderen en als ik overdag alleen thuis ben en hij weer eens aan de deur staat te schreeuwen vind ik dat niet een moment om hem eens even te zeggen waar het op staat.... denk dat hij best in staat is tot geweld namelijk... en hij noemt mijn dochter DAt kind..... tja mijn bloed kookt dan maar wil niet het foute voorbeeld geven door hetzelfde te doen op zo'n moment als vanmiddag.... maar mijn man pakt hem wel aan als het moet....... liever lossen we het gewoon op maar dit speelt nu al ongeveer 5 weken.... we laten het steeds rusten en horen het aan en zeggen altijd als er iets is dat hij ook gewoon kan praten ipv te schreeuwen en te schelden.....

maarja..... sommige mensen zijn echt TE aso....

4. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    oke dan lekker figuur zeg.
    nou iig veel sccs dit weekend.

5. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Gatsie zeg wat een nare vent. Kan me voorstellen dat je daar liever niet even alleen mee staat. Wel knap van je man dat hij zo rustig bleef zeg!

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja hij komt dat vaak genoeg in zn werk tegen dus hij nam volgensmij zn beroepshouding maar even aan... :p

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.868
    113
    Oh, dat klinkt als onze buurman, ook zo'n heethoofd die dreigt ons helemaal in elkaar te rammen enzo. Nu wordt mijn man ook niet zo snel ergens heet of koud van, maar we hebben wel een melding ervan gemaakt bij de politie. Ik laat me niet bedreigen hoor en hij deed het gewoon waar mijn zoontje bijstond.

8. Liekj

Liekj Niet meer actief

Hè wat naar! Jammer dat die man gelijk zo begint te schreeuwen en dreigen, daar los je niets mee op. Ik vind het knap dat je op het moment dat je kinderen erbij zijn je zo rustig kan blijven. Succes!

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw alle lof voor je man hoor! Zijn er maar weinig die zo rustig kunnen blijven. Vind het echt super van hem!

Wel erg dat je zo'n overbuurman hebt zeg pfff

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik zeg, honkbalknuppel binnen handbereik als hij door de weeks langs komt. Wat een mafkees.

11. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    pffff als ik dat verhaal zo lees he.... serieus mijn bloed kookt..

DAT kind.... ( wow echt serieus ik zit hier met rood hoofd )

En dan flippen en trippen om niks..... pff..

12. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    echt vervelend als je zon (over)buren hebt! Ik heb ook zon malloot als buurman. Ze kunnen echt heel je leven zuur maken met zulk gedrag

13. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    gho zeg, gezellige vent.
    Ik zou al bang naar buiten gaan, allez niet bang van die vent maar gewoon omdat ik geen zin meer zou hebben in die zever.
    Denk wel dat ik de wijkagent er eens over zou aanspreken of hebben jullie dat niet in Nederland?

14. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Heerlijk zulke mensen in je straat...die zijn er dan om de buurt levendig te houden of...?:(

Nouja, veel succes de komende tijd!

15. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik denk dat die overbuurman van de categorie 'blaffende honden bijten niet' is.

16. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

dat zegt mijn man ook, maar hij houd zich nu koest dus :p
    de wijkagent bellen is niet nodig hoor, hij weet dondersgoed hoe mijn man is, hij heeft dit huis 20 jr geleden gekocht en zolang woont de overbuurman er ook ongeveer... en er is weleens vaker tramelant geweest met die buurman maar dan met andere buren... iedereen vind het raar... en zo af en toe dan flipt ie weer op niks... en dan zo ineens is hij weer heel aardig en komt hij een babbeltje maken als ik buiten ben met de kids.... is geen pijl op te trekken... ik blijf altijd netjes omdat er zoveel kinderen hier buiten zijn altijd.... maar heb hem 1x aan de deur gehad toen mijn man net even weg was met de kids en toen heb ik hem zeker gezegd waar het op staat! toen taaide hij ook wel af en sindsdien is hij erg gefrustreerd naar mij toe...

weetje waar het mee begon? ik heb een nieuwe auto gekocht, en dat vond hij al niet zo leuk volgensmij... begon hij hem af te kraken dat ie zo klein is... en een tijdje terug reed zijn broer ( die woont ook hier in de straat) perongeluk tegen mijn bumper aan omdat ik hem aan de andere kant had geparkeerd omdat alles weer eens volstond hier.... tja toen was ik ffe pissig maar heb het uiteindelijk uitgepraat met hem en het is allang weer goed... auto naar de spuiter gebracht en verzekeringswerk...

maar toen kwam het, de overbuurman had zijn bus zowat op de straat geparkeerd waardoor zijn broer met aanhanger er dus niet langskon en dus tegen mn auto aanzat.. hun kregen ruzie toen en sindsdien is hij erg gefrustreerd over alle auto in de straat... en met name op ons omdat we 3 auto's hebben en die soms allemaal in de straat geparkeerd staan... 1 op de oprit.... maar die krijg je er dan niet meer vanaf omdat er aan de overkant een bus staat, aan de zijkant een bestelwagentje, en nog iets verder in de draaihoek een twingo..... dus de oprit heeft geen zin... voor de deur staat de mijne altijd..... dat is geen hinder voor iemand.... en dan mijn mans bus voor de klussen met de jongeren.... niemand heeft er problemen mee verder alleen hij........ met de grootste bus die altijd in de weg staat....;)

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hier ook ALTIJD gezeik met parkeren. Nee je wiel moet bij de put staan anders komt die auto ertussen staan, dubbel staan, mensen die alle 3 de autos voor de deur zetten.

Ben blij dat ik straks een oprit heb, pffff

18. tulip

tulip Niet meer actief

lekker zo'n buurman, ook al doet hij niks, dan is het nog irritant.

19. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja is wel behoorlijk irritant.... vooral als er parkeerplaatsen te weinig zijn... en dan ook nog mensen met een invalide parkeerplaats die het eigenlijk niet nodig hebben... we hebben er hier in de straat wel een stuk of 5.... als je er dan ffe je auto neerzet ben je de lul.... en maar zeiken dat je eigen auto ergens niet mag staan..... leuk ik ga zo de ramen voor het huis lappen :p kijken of het rustig blijft... manlief en de kids zijn weg dussssss...... :p

20. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja vreselijk dat gezeik om parkeren... wij hebben ook een eigen oprit maar die word vaak geblokkeerd... heb eens gehad van t winter met een ijsbaan voor de deur dat ik hem er achter uit moest rijden en echt mazzel had dat er niet toevallig een auto aan de overkant stond anders zat ik er tegenaan! is een heel smal straatje met aan weerskanten allemaal auto's en vooral veel bussen.... drama.... vooral voor mij, ben niet zo goed met uitparkeren vanaf de oprit :p dus heb t plekje voor de deur me toegeeigend :p

Deel Deze Pagina